چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 اجرای احکام قطعی قضایی در دستور کار جهاد کشاورزی شهرستان کرج

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از عزم جزم امور اراضی شهرستان برای اجرای احکام قضایی در راستای تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز و آزادسازی اراضی بخش کشاورزی و باغات در سطح شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز اسماعیل صارمی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای احکام قطعی، تعداد دو مورد اجرای احکام در روستاهای درده و نشترود  واقع در بخش آسارا در روز سه شنبه 25 آذر 99  انجام شد.

وی ادامه داد: این ساخت و سازهای غیرمجاز با حضور نماینده محترم دادستانی، عوامل محترم انتظامی، کلانتری و کارشناسان سخت کوش جهاد کشاورزی کرج تخریب و 10000 متر مربع از اراضی آزادسازی شد.

صارمی با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی و باغات اظهار داشت: بارها تذکر داده ایم که بدون مجوز در زمین های کشاورزی هیچ گونه تغییر کاربری صورت نگیرد، چرا که اموال خود افراد از بین می رود. ما باید این اراضی را با حفظ کاربری کشاورزی و باغی به نسلهای بعد منتقل کنیم و در این راه با هرگونه  دست درازی، تخلف، طمعکاری و ساخت و ساز غیرمجاز و دخل و تصرف در این زمین ها که مانع از تولید محصولات کشاورزی و باغی شود به شدت برخورد می کنیم، و تلاشهای مجموعه جهاد کشاورزی کرج برای کوتاه کردن دست متصرفان از بستر تولید غذای مردم با جدیت ادامه دارد و هیچ گونه چشم پوشی و اغماضی نداریم. شهروندان نسبت به تغییرات پیرامونی خود حساس باشند و فریب افراد سودجو و فرصت طلب را که باهدف رسیدن به ثروت نامشروع، اراضی کشاورزی و ملی را از بین می برند را نخورند و در صورت مواجهه موارد را به سامانه 131 حفاظت اراضی جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

انتهای پیام /
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات