شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به همت معاونت تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود

 وبینار آموزشی تعاون در هفته پژوهش جهت تعاونگران

وبینارهای آموزشی کشوری در حوزه تعاون در هفته پژوهش در راستای اجرای پروژه سراسری «یکشنبه ها و چهارشنبه های آموزشی تعاون» وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از سوی این وزارتخانه جهت تعاونگران کشور و استان البرز برگزار می شود.

به گزارش رمزگشانیوز «محمد علی محمد» مدیر امور تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی البرز در خصوص این وبینارها  برای تعاونگران استان گفت:  وبینارهای آموزشی با موضوعات «آشنایی با الگوها و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارهای تعاونی» در تاریخ 30 آذر و نیز «خوشه سازی و شبکه سازی در کسب و کارهای تعاونی» در تاریخ2 دی ماه 1399 به صورت آنلاین از ساعات 9 الی 13برگزار می شود.

وی در خصوص نحوه ورود تعاونگران استان به این وبینارها برای بهره‌برداری از نکات آموزشی تخصصی افزود: تعاونگران و علاقه‌مندان در استان می‌توانند از طریق ورود به سامانه http://edjdsb.ir/course/tavoni  از این وبینارها بهره‌مند شوند.

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی البرز خاطر نشان کرد: به شرکت کنندگان در این وبینار آموزشی گواهی نامه معتبر توسط جهاد دانشگاهی اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال تعاونگران از این وبینارهای آموزشی در سراسر کشور و در راستای بسترسازی برای حضور حداکثری در کلاس‌های آنلاین از سوی وزارت متبوع، امکان ثبت نام آنلاین در زمان شروع وبینارها و ورود به وبینار از طریق «پخش زنده آپارات» فراهم شده است که با این شیوه امکان حضور بیش از دو هزار نفر از فراگیران در کلاس ها میسر می شود.

علی محمد در خصوص برگزاری دو وبینار دیگر تا پایان آذرماه 99 گفت: وبینار آموزشی «مدیریت خرید تدارکات و قراردادهای داخلی در شرکت‌های تعاونی» در 23 آذرماه برگزار شد و همچنین  وبینار با موضوع «تحلیل بازار و رقابت پذیری در کسب و کارهای تعاونی» نیز در تاریخ 26 آذرماه از ساعت 9 الی 13 از طریق سامانه مذکور برای تعاونگران برگزار می شود.

همچنین فایل تصویری و صوتی وبینار آموزشی «ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC در کسب و کارهای تعاونی» که قبلا برگزار شد در سامانه فوق الاشاره قابل بهره‌برداری برای تعاونگران استان است.
انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات