یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت هفته پژوهش؛

۵ وبینار ویژه مدیران و کارکنان شهرداری کرج برگزار می‌شود

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: به مناسبت هفته پژوهش پنج وبینار ویژه مدیران و کارکنان شهرداری برگزار می‌شود و با توجه به محدودیت ظرفیت، علاقه‌مندان می‌بایست از قبل اقدامات لازم را به عمل‌آورند.

به گزارش رمزگشانیوز «غدیر مهدوی» از آغاز برنامه‌های مشترک شورا و شهرداری هم‌زمان با هفته پژوهش خبر داد و اظهار کرد: این مرکز با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری سعی کرده تا با اجرای برنامه‌های مرتبط با حوزه‌های مدیریت شهری علاوه بر گرامیداشت این ایام، گزارشی از مهم‌ترین فعالیت‌های صورت پذیرفته را نیز ارائه دهد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نیاز به تغییر شیوه‌های کاری، افزود: این مرکز از ابتدای سال جاری سعی کرده تا با انتشار حوزه‌های فعالیت‌ها، شیوه همکاری پژوهشگران با مرکز و... به‌صورت تمام الکترونیک ضمن تسریع ارتباط پژوهشگران و اساتید دانشگاه حوزه‌های فعالیتی را نیز گسترش دهد.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج در بخش دیگری گفت: در همین راستا پنج وبینار ویژه مدیران و کارکنان شهرداری از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ آذرماه سال جاری برگزارشده و با توجه به محدودیت ظرفیت، علاقه‌مندان می‌بایست از قبل اقدامات لازم را به عمل‌آورند.

مهدوی در خصوص عناوین وبینارها نیز گفت: وبینار بررسی قانون پیش‌فروش ساختمان - ارائه‌دهنده دکتر «مهدی جوهری» معاون اجتماعی دادگستری کل البرز در تاریخ  دوشنبه ۲۴ آذر ساعت ۱۰ الی ۱۲، وبینار محیط‌زیست شهری - ارائه‌دهنده دکتر «مجید مخدوم»، استاد تمام دانشگاه تهران و رئیس انجمن ارزیابان محیط‌زیست ایران در تاریخ سه‌شنبه ۲۵ آذرماه، ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲، وبینار نقش شهرداری‌ها در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی - ارائه‌دهنده دکتر «هما داودی گرما رودی»، عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرج  در تاریخ چهارشنبه ۲۶ آذرماه ساعت ۱۴ الی۱۵:۳۰، وبینار مدیریت درآمدهای پایدار در شهرداری‌ها - ارائه‌دهنده دکتر «حامد رفیعی» هیئت عملی دانشگاه تهران در تاریخ شنبه ۲۹ آذر ۹۹ ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و وبینار ویروس کرونا و حمل‌ونقل شهری (فرصت‌ها و تهدیدها) - ارائه‌دهنده دکتر «علی پایدار» عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران در تاریخ یکشنبه ۳۰ آذر ساعت ۱۳ الی ۱۴ برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات