شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

 46 فقره سرقت طلا و جواهر در پرونده سارقان گردن‌بند قاپ

با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد سارقان گردن‌بندقاپ که در شهرهای تهران، کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، آبیک و فردیس اقدام به 46 فقره سرقت کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رمزگشانیوز سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره گردن‌بندقاپی در شهرستان نظرآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت .

وی گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات محلی موفق به شناسایی سارقان شدند و با تشدید گشت‌زنی در سطح شهرستان و مناطق همجوار، موفق شدند مخفیگاه متهمان را در شهرستان رباط کریم شناسایی و با دریافت نیابت قضائی به آن شهرستان اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر 2 متهم را دستگیر کنند.

سردار محمدیان با بیان این که در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری طلا، چند دستگاه گوشی تلفن همراه و قمه کشف شدگفت : نامبردگان به همراه اموال مکشوفه برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد منتقل شدند .

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر 46 فقره سرقت به عنف طلا و جواهر از بانوان و کودکان در شهرهای تهران، کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، آبیک و فردیس اعتراف و اذعان کردند که طلاهای سرقتی را به 2 نفر مالخر فروخته اند که با تلاش شبانه روزی کارآگاهان این 2 متهم نیز در 2 عملیات جداگانه دستگیر شدند .

وی در خصوص شیوه سرقت ها اظهار داشت: سارقان هنگام ظهر در معابر خلوت به سمت عابران خانم حرکت کرده و به بهانه پرسیدن آدرس اقدام به قاپیدن گردبند آن ها می کردند و یا به کودکانی که به تنهایی در مقابل در منزل و یا کوچه بازی می کردند نزدیک شده و به بهانه دادن خوراکی به آنها، طلای کودکان را به سرقت می بردند.

فرمانده انتظامی استان البرز، در پایان با بیان این که دستگیری سارقان طلا که موجی از وحشت و هراس را در بین شهروندان ایجاد کرده بود موجب رضایت آنها شد، از شهروندان  خواست تاچنانچه با این شیوه یاشگرد موردسرقت قرارگرفته اند به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد مراجعه و یا با شماره تلفن 45403560-026 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات