پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سیاستهای شرکت مادر تخصصی عمران‌شهرهای جدیدهشتگرد اعلام شد؛

رفع مشکلات پروژه های مسکن‌ مهر

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور اظهارداشت: یکی از بحثهایی که مقام عالی وزارت بر آن تاکید دارند و از سیاست‌های شرکت مادر تخصصی بوده و از ابتدای سال بطور جدی در دستورکار قرارگرفته است شناسایی و رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه‌های مسکن مهر و رفع معضلات تا پایان سالجاری است.

به گزارش رمزگشانیوز یداله رحمانی گفت: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی نیز در تحقق این سیاست همراه و پیگیر بوده و با بازدیدهای مشترک و مستمر، حل مسائل و مشکلات امور مسکن مهر را دردستور کار داریم.
وی با اشاره به اینکه در شهرجدیدهشتگرد حدود یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در مرحله نازک کاری می‌باشد ، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری این مرحله به اتمام برسد

رحمانی از مردم خواست بمنظور تسریع در اتمام و تحویل واحدها ، نسبت به دریافت دفترچه اقساط و گذر از مرحله فروش اقساطی اقدام نمایند.

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید با اشاره به واحد‌های مسکن مهر که دارای مشکل حقوقی هستند گفت: رفع مشکل این واحدها در چارچوب قانونی دنبال می شوند و امیدواریم هر چه زودتر این پرونده ها نیز تعیین تکلیف گردد.

یداله رحمانی ، عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن گفت: از مجموع ۲۰۰ هزار واحد تعهد طرح اقدام ملی در شهرهای جدید ، تاکنون عملیات اجرایی ۱۱۹ هزار واحد آغاز شده که بیش از ۱۱ هزار واحد آن نیز در شهرجدید هشتگرد است.

رحمانی اظهار داشت: بخشی از طرح اقدام ملی مسکن در قالب تفاهم نامه‌ به برخی وزارت خانه‌ها واگذار شده است.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه ۴۰ هزار واحد به وزارت دفاع و نیروهای مسلح واگذار شده که تاکنون ۲۶ هزار واحد آن عملیاتی شده و همچنین ۴۰ هزار واحد با فرهنگیان و ۱۲ هزار واحد با بنیاد شهید و امور ایثارگران و ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفاهم شده است.

رحمانی با اشاره به تحویل ۲ هزار واحد طرح اقدام ملی در آبان ماه سال جاری گفت: تلاش می‌گردد بخشی دیگر از واحدهای این طرح تا پایان دولت دوازدهم ، تکمیل و به متقاضیان تحویل شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات