شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون استاندار البرز:

نظرآباد از ظرفیت های اقتصادی مناسبی برخوردار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: شهرستان نظر آباد دارای ظرفیت های اقتصادی مناسبی بوده که باید از آنها برای توسعه و آبادانی منطقه بهره گرفت

به گزارش رمزگشانیوز  «نورمحمد فردی» در نشست تودیع و معارفه فرماندار نظرآباد افزود: این شهرستان با برخورداری از اراضی کشاورزی حاصلخیز و مراکز تولیدی صنعتی یکی از قطب‌های تولیدی کشور است.

وی با اشاره به نقش فرمانداران در حوزه کاری خود بیان داشت: نماینده دولت در حوزه جغرافیای خود سه وظیفه اصلی اجرای سیاست‌های عمومی دولت، تامین امنیت، عمران و توسعه منطقه در بخش های مختلف دارد.

فردی گفت: براین اساس شهرستان نظرآباد با ظرفیت های خوبی که دارد باید با برنامه ریزی و اهتمام لازم را برای توسعه آن داشت. 

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت: ظرفیت‌های خوبی از نیروی انسانی تا در بخش های مختلف از جمله اقتصاد در البرز شاهد هستیم.

  علی حدادی اضافه کرد: باید با  توانمند سازی و خودباوری هرچه بیشتر از این ظرفیت‌ها بهره برد. 

وی بیان داشت: طی نشست‌های مکرر با مسوولان کشوری نتایج خوبی برای توسعه هرچه بیشتر البرز داشتیم که از جمله آن می توان به ثمر رسیدن حق آبه این استان را اشاره داشت.

  حدادی یاد آورشد: ضمن اینکه تصفیه خانه آب شرب برای نظر آباد نیز باید انجام شود. 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون گردش مالی ۳۵۰ پرونده‌ای که از البرز به تهران می‌رفت با هماهنگی وزیر اقتصاد و دارای برگشت به این استان داده شده است.

در این نشست مجید صبایی به عنوان فرماندار نظرآباد معرفی و از زحمات ابوالفضل ارمند پور قدردانی شد. 

 صبایی پیش از این معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ری را عهده‌دار بوده است.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات