سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

دیدار فرماندارساوجبلاغ با مدیر برق استان البرز

 فرماندارساوجبلاغ در نشستی میزبان مدیر برق استان البرز و معاونانش بود. در این نشست برخی از موارد و مسائل مربوط به برق در شهرستان تبادل نظر و بررسی شد.

به گزارش رمزگشانیوز «مهدی مهرور» از مدیریت برق استان خواست تا نسبت به انشعابات غیرمجاز در این شهرستان اهتمام و توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی گفت: با توجه به برخورد جدی مسئولین شهرستان با ساخت وسازهای غیرمجاز، واگذاری انشعابات و خدمات برای این اماکن نیز ممنوعیت داشته و باید نسبت به جمع‌آوری آن اقدام شود.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: همچنین برخی از مساکن مهر که از گذشته ساخته شده نیاز به انشعابات برق دارند و بنا بر تاکید استاندار، باید در اولویت نصب انشعاب قرار گرفته و برای واگذاری آماده شوند تا مشکل در این واگذاری‌ها بوجود نیاید.

وی درخصوص روشنایی معابر گفت: متاسفانه اخیرا سرقت‌هایی در اماکن مختلف شهرستان رخ داده که علت برخی از آنها عدم وجود روشنایی مناسب است که باید این مشکل سریعا مرتفع شود تا شاهد اینگونه حوادث ناگوار برای مردم شهرستان نباشیم.

مدیر برق استان البرز هم در این نشست از ایجاد سامانه «برق من» برای نصب در گوشی‌های همراه و انجام امورات و درخواست‌های برقی از طریق این نرم افزار خبر داد.

«بهنام بیات» گفت: این سامانه باهدف سالم‌سازی محیط کار و خدمات غیر حضوری مشتریان و سهولت در دریافت و ارائه خدمات راه‌اندازی شده است.

وی افزود: همچنین شماره 1521 نیز پاسخگوی این خدمات برای افرادی که امکان استفاده از این نرم‌افزار را ندارند، خواهد بود.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات