پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 حسینی نسب :

طالقان در حوزه زیرساختی ورزش دچار کمبود است

جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژهای ورزشی شهرستان طالقان به ریاست «سید سجاد حسینی نسب» سرپرست فرمانداری و با حضور «مجتبی جانعلی» مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و هیات همراه، «علی عباسی» رئیس اداره ورزش و جوانان و «مصطفی مهین فلاح» بخشدار بالاطالقان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز حسینی نسب ضمن تقدیر از توجه و حمایت‌های مدیرکل و مجموعه واحدهای ستادی استان به شهرستان طالقان گفت: این شهرستان در حوزه‌های مختلف خصوصا ورزش دارای نقاط قوت و پتانسیل خوبی است که می‌توان در آینده شاهد کسب رتبه‌ها و موفقیت‌های فراوان باشیم.
 
وی تصریح کرد: طالقان در حوزه زیرساختی ورزش دچار کمبودهایی بوده و در حال حاضر دارای پروژه‌های نیمه تمام متعددی است که درخواست داریم مسئولان استانی با نگاه ویژه و مثبت در راستای تزریق بودجه و تخصیص اعتبارات مصوب جهت تکمیل این پروژه‌ها اهتمام داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز اظهار داشت: با توجه به شناختی که از شهرستان طالقان داشتیم و با پیگیری‌های رئیس اداره ورزش این شهرستان در سال گذشته و شش ماهه اول سالجاری برخی پروژه‌ها شروع به کار و تکمیل شد.

جانعلی اظهار داشت: در بحث ماده ۸۸ اماکن ورزشی و تعمیر و تجهیز و خصوصا تعویض کفپوش اماکن تصمیمات خوبی اخذ و اعلام می‌کنم از جوانان غیور و ورزشکاران این شهرستان همه جانبه حمایت خواهم داشت.

عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز در این جلسه شرح کامل نیازها و مشکلات و اجرای پروژه‌های ورزشی را ارائه و مورد بررسی قرار داد.

در حاشیه این نشست سرپرست فرمانداری طالقان و مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از جدیت و اهتمام «علی عباسی» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان در راستای ساماندهی امور ورزش و اماکن ورزشی، جذب اعتبارات و... قدردانی نمودند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات