چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در طالقان

 جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان طالقان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز و سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان طالقان به ریاست «سید سجاد حسینی نسب» سرپرست فرمانداری طالقان و با حضور «محمد رضا فلاح نژاد» مدیرکل مدیریت بحران استانداری و اعضاء برگزار شد.

حسینی نسب فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با تاکید بر اینکه آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی می‌بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و در این خصوص با یکدیگر تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

 وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در فصل پاییز و آغاز بارندگی‌ها از بخشداران و شهردار و دیگر دستگاه‌های عضو این شورا خواست تمهیدات لازم را اتخاذ و با حفظ آمادگی نسبت به تجهیز و تکمیل لوازم مورد نیاز جهت ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به مردم اقدام نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز نیز ضمن تشکر از زحمات مسئولین شهرستان  طالقان اظهار داشت: دستگاه‌ها باید به وظایف ذاتی خود در مدیریت بحران عمل کرده و مصوبات این شورا را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

فلاح نژاد ضمن بیان اینکه تمام دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران بایستی با مطالعه قانون  و بکارگیری ظرفیت‌های آن در پیشگیری و کنترل حوادث در سطح شهرستان بیش از پیش آماده و کوشا باشند، تاکید کرد: در قانون  نقش مشخصی برای دستگاه‌های اجرایی تعیین شده و هر کدام در برابر وظایف و نقشی که دارند هم باید مسئولیت پذیر بوده و هم باید پاسخگو باشند.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد مدیران در هنگام وقوع بحران رسد و در ارزشیابی ها مورد سنجش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات