یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد؛

تجلیل از بسیجیان شهر گلسار

همزمان با آخرین روز از هفته گرامیداشت بسیج، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ و عوامل کلانتری 12 گلسار با حضور در محوطه حوزه مقاومت بسیج 615 کمیل ابن زیاد از زحمات فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان تلاشگر عرصه مقابله با کرونا شهر گلسار تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش رمزگشانیوز در این مراسم «حسن کوه فلاح» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صفاخیل به نمایندگی از بسیجیان ضمن گرامیداشت هفته بسیج در سخنانی بیان داشت: با همکاری مجموعه مدیریت شهری و سایر دستگاه‌ها و بسیجیان، حوزه‌ها و پایگاه ‌های مقاومت بسیج شهر گلسار به درجات خوبی دست یافت.

 کوه فلاح در خصوص اهمیت بسیج و ترویج فرهنگ بسیجی مطالبی را عنوان کرد و افزود: بسیجی بی ریا است و بدون هیچ گونه چشمداشتی پا در تمامی عرصه ها می گذارد و همه خطرات را به جان می خرد.

کوه فلاح بیان داشت: جا دارد از طلبه بسیجی حجت الاسلام و المسلمین حاج مرادی که با شیوع ویروس کرونا در عرصه تغسیل و تدفین اموات کرونایی بی ریا تلاش و رشادت می‌نمایند  تقدیر و تشکر نماییم .

در ادامه «امیر مسعود صفاخیل» ریاست شورای اسلامی شهر گلسار به نمایندگی از مجموعه پارلمان شهری هفته بسیج را خدمت همه بسیجیان برادر و خواهر تبریک عرض نمود و بیان داشت: مجموعه بسیج شهر گلسار در تمامی عرصه حضور داشته و تعامل و همکاری لازم را با مجموعه مدیریت شهری داشته‌اند.

 وی افزود: ما بر خود وظیفه می‌دانیم خدمت شما بسیجیان برسیم و از زحمات و تلاش شما تشکر و قدردانی نماییم و امیدواریم با یاری خداوند متعال هر چه زودتر از شر این ویروس منحوس کرونا رهایی یابیم.

سرهنگ خسرو پور مسئول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ نیز ضمن عرض خدا قوت و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم و همچنین تبریک هفته بسیج در سخنانی بیان داشت: حضور شما عزیزان در مجموعه بسیج نشان دهنده روحیه بسیجی شما است و از زحمات، تلاش ها و پیشتیبانی‌های خالصانه شما در مأموریت های ابلاغی از سوی سپاه تقدیر و تشکر می‌نماییم.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه از فرماندهان  حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان تلاشگر در عرصه مقابله با کرونا تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از سوی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ و فرماندهی حوزه مقاومت بسیج 615 کمیل ابن زیاد برادران شهر گلسار از شهردار، اعضای شورای اسلامی و تعدادی از مسئولین شهرداری که با مجموعه بسیج تعامل و همکاری دارند، با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی به عمل آمد .

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات