جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عدم مراجعه برخی از متقاضیان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد برای فروش اقساطی

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اظهار داشت: علیرغم تمامی تمهیدات لازم برای فروش اقساطی، برخی از متقاضیان برای دریافت کارت قسط خود مراجعه نکرده و آمار قابل قبولی در این مورد وجود ندارد.

به گزارش رمزگشانیوز «مسعود حق لطفی» در حاشیه نشست با عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور گفت: متاسفانه در زمان حاضر عدم همکاری برخی از متقاضیان باعث شده تا فاصله زیادی با برنامه‌های از پیش تدوین شده از سوی شرکت مادر تخصصی در خصوص فروش اقساطی داشته باشیم.

وی از مسئولین شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور خواست تا افزایش سود وام بانکی واحدهای آماده بهره‌برداری که از سوی متقاضیان تحویل گرفته نمی‌شود، از 4 درصد به 18 درصد را پیگیری و صادر نمایند.

حق لطفی اظهار داشت: تاکنون ۴ هزار و ۲۸۸ واحد از پروژه سه جانبه مسکن مهر و یکهزار و ۱۸۹ واحد از پروژه دوجانبه مسکن مهر فروش اقساطی نشده و به عبارتی متقاضیان از تحویل آن سر باز می‌زنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد فروش قولنامه‌ای و وکالتی مسکن مهر که موجب عدم دسترسی به ذینفعان گردیده را یکی از معضلات مرحله فروش اقساطی بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه بانک اطلاعات مالک اول مسکن مهر را دارد، پیامک‌هایی که در این راستا به مالک اول مسکن‌مهر ارسال می‌‌شود توسط خریداران وکالتی مسکن مهر دریافت نمی‌شود که در نهایت کاهش فروش اقساطی را بدنبال دارد.

وی عدم مراجعه مدیران تعاونی‌های مسکن را از دیگر مشکلات پیش رو برای فروش اقساطی در این شهر برشمرد.

حق لطفی اظهار داشت: در زمان حاضر از ۳۳ هزار واحد مسکن مهر، یکهزار و ۵۸۳ واحد در مرحله نازک کاری است که با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور نیز در این نشست از مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت عمران خواست تمام تلاش خود را در خصوص فروش اقساطی بکار گیرند.

«یداله رحمانی» همچنین بر برطرف نمودن موانع و تسریع در عملیات اجرایی تاکید کرد.

در پایان این نشست عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/ 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات