چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در ساوجبلاغ برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ساوجبلاغ به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری ساوجبلاغ برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ساوجبلاغ به اهمیت و فلسفه وجودی بسیج در کشور اشاراتی کرد و گفت: بسیج در تمامی برهه‌های حساس کشور همدوش با نیروهای نظامی و انتظامی همراهی و مشارکت داشته و نقش مهمی در عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب تا کنون ایفا کرده است که بر هیچ کسی پوشیده نیست.

«رضا محمدی» افزود: حضور بسیج در 8 سال دفاع مقدس و در تمامی بحران‌ها و اتفاقات گذشته حاکی از آنست که بسیجیان وفاداری خود را همواره به اثبات رسانده‌اند.

محمدی بیان کرد: بسیج بزرگترین شبکه فعال و تاثیرگذار فرهنگی، اجتماعی، نظامی و مردمی در دنیا است و ما در هیچ جای دنیا شبکه‌ای مشابه به این وسعت را همچون بسیج نداریم.

وی گفت: ما هم برخود وظیفه می‌دانیم تا از خدمات و جانفشانی‌های بسیجیان در تمامی مقاطع به خصوص در هفته بسیج که متعلق به نظام پربرکت جمهوری اسلامی است، تقدیر و تجلیل نماییم.

معاون فرهنگی ناحیه بسیج ساوجبلاغ هم با اشاره به حضور بسیجیان در تمامی برنامه‌ها تصریح کرد: خدمت بسیجیان به مردم در حوزه‌های مختلف تعطیل نمی‌شود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توان این خدمت را همچنان ادامه داد. ما نیز به عنوان خدمت‌گزار مردم، رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا را مبنای برگزاری برنامه‌های هفته بسیج قرار می‌دهیم.

علوی افزود: با توجه به شیوع موج سوم ویروس منحوس کرونا، برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج امسال متفاوت از سال‌های گذشته و با تمرکز بر پایگاه محور و محله محور و به صورت مجازی خواهد بود.

وی تصریح کرد: یکی از فلسفه‌های وجودی بسیج رفع تهدیدها و تبدیل آنها به فرصت است بدین منظور شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج پیشرو خدمت، امیدآفرین» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات