جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز:

ورزشکاران فردیسی افتخار البرز و کشور هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: علیرضا کریمی سرمایه و افتخاری ارزشمند برای شهرستان فردیس، استان و کشور است.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ امیر غفرانی باحضور در سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش شهرستان فردیس که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه قهرمانان فردیس نقش به سزایی در کسب مدال ها و افتخارات استان داشته اند؛ گفت: فردیس از ظرفیت های بالایی در رشته های مختلف ورزشی برخوردار است و حضور جوانانی مثل امیر جعفری قهرمان پارا المپیکی و صالح چراغی از پهلوانان با اخلاق البرز هر دو در رشته وزنه برداری در فردیس، مؤید این مطلب است.

وی با اشاره به کمبود زیرساخت های ورزشی شهرستان فردیس به تناسب جمعیت، گفت: اقدامات بسیاری در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان انجام شده و طی دوسال اخیر پروژه های مختلف ورزشی طی ۴ سفر وزیر ورزش به این شهرستان، افتتاح شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه از ورزش فردیس حمایت می کنیم، گفت: در راستای تقویت ورزش وزنه برداری بخشی از سالن شهدای مدافع حرم این شهرستان به وزنه برداری اختصاص داده شده است و استخر شهرک وحدت نیز تا ۴۰ روز آتی به بهره برداری می رسد.

غفرانی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم رعایت اخلاق توسط ورزشکاران تاکید کرد و افزود: ارزش اخلاق از هر مدالی بیشتر است و همه ورزشکاران به ویژه قهرمانان ورزشی باید اخلاق و منش پهلوانی را سرلوحه خود قرار دهند.

وی از علیرضا کریمی کشتی گیر فردیسی تیم ملی کشورمان، به عنوان قهرمان اخلاق یاد کرد و یادآورشد: این جوان سرمایه و افتخاری ارزشمند برای شهرستان فردیس، استان و کشور است؛ اما متاسفانه مورد حمایت قرارنگرفته و تاکنون وعده شورای شهر فردیس به این جوان عملی نشده است که این موضوع موجب ناراحتی این قهرمان ملی شده است.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات