پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خستو عنوان کرد:

عملکرد حوزه املاک و بودجه شهرداری کرج زیر ذره‌بین شفافیت

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج گفت: شفافیت عملکرد شهرداری با مردم در همه حوزه ها بخصوص در حوزه بودجه و املاک زمینه ساز جلب مشارکت مردم و بالا رفتن اعتماد می شود.

به گزارش رمزگشانیو «رحیم خستو» بر لزوم توجه به شفافیت همه جانبه تاکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در طول سال های گذشته مدیریت شهری کرج در بحث تحول و شفافیت در حوزه فاوا ، ماده صد و مقوله های دیگر موفق عمل کرده است اما هنوز بخش هایی در شهرداری وجود دارد مثل املاک که در بحث شفافیت و ثبت هیچگونه اتفاقی نیافتاده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: به کمیسیون نظارت و تحول اداری پیشنهاد می شود که اگر گام مهمی برای شفافیت برداشته می شود این پروسه را به سمت حوزه املاک شهرداری سوق و اولویت قرار دهیم.

خستو ، شهرداری الکترونیک را گامی نوین در تحقق پایداری شهری عنوان و تصریح کرد: در راستای اجرای شهرداری الکترونیک عملکرد برخی از مناطق چشمگیر و موجب رضایت است اما برخی مناطق مقاومت می کنند و زمینه نارضایتی شهروندان را ایجاد کرده‌اند.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: شفافیت مالی  و بودجه شهرداری مطالبه مردم است در این راستا شفاف سازی در خصوص صورت‌های مالی درآمدی و هزینه‌ای موجب افزایش رضایتمندی در میان شهروندان می‌شود به طوریکه هر شهروندی، شهرداری را بیشتر از هر نهادی متعلق به خود لمس می‌کند.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات