شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بلیت‌های نایاب و سکوهای خالی

بلیت‌های نایاب و سکوهای خالی معضل جدیدی که بازی ایران – عراق را تهدید می‌کند

با اتفاقات عجیبی که تا کنون رخ داده، بعید نیست سکوهای ورزشگاه محل برگزاری حساس‌ترین بازی ایران در مرحله گروهی هم علی‌رغم فروش بلیت‌ها، خالی بماند.

مسابقه سوریه – فلسطین از گروه B  جام ملت‌های آسیا، از آن مسابقاتی بود که هوادران دو تیم از یک ماه قبل، برای تهیه بلیت مسابقه به دردسر افتاده بودند و باید دست به دامان فروشندگان بازار سیاه فروش بلیت می‌شدند. بحران بلیت بازی سوریه – فلسطین تا جایی پیش رفته بود که حتی از یک هفته قبل برخی که به دنبال بلیت در بازار سیاه بودند نیز موفق به خرید آن نشدند و از رفتن به ورزشگاه بازماندند.

البته که در نهایت بازی سوریه – فلسطین تحت تأثیر تشویق پر سروصدا و حس و حال عجیب تماشاگران دو تیم روی سکوها برگزار شد اما در عین حال خالی ماندن تعداد زیادی از سکوهای ورزشگاه شارجه امارات باعث تعجب همه می‌شد.

وقتی مسابقه آغاز شد، همه مشاهده کردند که بخش اعظمی از ورزشگاه شارجه خالی است. این استادیوم که گنجایش ۱۵ هزار نفری داشت، بعد از بازسازی برای جام ملت های آسیا حالا تقریبا ۲۰ هزار نفر گنجایش دارد. طبق آماری که اعلام شده، ۸۵۰۰ نفر تماشاگر روی سکوها در این بازی حاضر بودند.

لینک کوتاه
کلید واژه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات