دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

عباس وحیدی تاکید کرد؛

تلاش سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج برای استخدام سربازان آتش‌نشان

همزمان با هفته وحدت رئیس سازمان به همراه معاونین ، مسئولین حراست و بازرسی با سربازان امریه این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رمزگشانیوز رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، «عباس وحیدی»  در دیدار صمیمانه ای با جمعی از سربازان که به عنوان امریه در این سازمان به خدمت مشغول هستند، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتب رسول اکرم (ص) با اشاره به بهره گیری از توانمندی نیروهای جوان سرباز در سازمان مزبور، گفت : حضور جوانان با انگیزه و تحصیل کرده ای که دوران مقدس سربازی خود را در این دستگاه مهم و خدمت رسان به انجام می رسانند؛ علاوه براینکه برای آنها دورانی سراسر تجربه و مهارت آموزی خواهد بود، برای سازمان آتش نشانی  نیز فرصت مناسبی است تا از توانایی و ذهن خلاق این قشر جوان بهره مند شود.
 
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، در ادامه از تلاش این سازمان برای جذب سربازان آتش‌نشان به عنوان نیروی رسمی این سازمان خبر داد.

وی با بیان اینکه این امر منوط به دریافت مجوزهای رسمی از سوی سازمان استخدامی کشور و سازمان شهرداری ها است، اظهار داشت:  سعی می‌کنیم در میان نیروهایی که وارد سازمان می‌شوند، سربازان آتش‌نشان را در اولویت جذب قرار دهیم. این افراد پس از گذراندن دوران سربازی خود می‌توانند از امتیازی که به منظور جذبشان در سازمان آتش‌نشانی کرج در نظر گرفته شده، استفاده کنند.

وحیدی، دوران خدمت سربازی را در هر سنگر و مکانی که باشد یک افتخار دانست و گفت : سربازان غیور ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس برگ زرینی به دفتر خاطرات این سرزمین افزودند و امروز نیز با حضور فعال در عرصه خدمت رسانی به مردم  افتخاری دیگر می آفرینند.

در پایان این نشست سربازان حاضر به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات