یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

١٣ آبان روز به ذلت کشیده شدن استکبار جهانی 

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در متنی فرارسیدن ١٣ آبان روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)را به تمام دانش آموزان این مرز و بوم و عاشقان ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش رمزگشانیوز در متن «نادر ثناگو مطلق» آمده است: ١٣ آبان در واقع روزی است که دانش آموزان و دانشجویان این خطه به ما درس ایستادگی، مقاومت و پاسداری از ارزش های اسلامی را دادند.

وی اضافه کرد: در واقع نوجوانان و جوانان ایران پهناور در این روز با مشت های گره کرده و دستان خالی استکبار جهانی را به ذلت کشاندند.

ثناگو مطلق با بیان اینکه با تسخیر لانه جاسوسی انقلابی بزرگ در تاریخ ایران سرافرازمان رقم خورد، عنوان کرد: ١٣ آبان از روزهای پرفروغی است که برای همیشه در تاریخ پر افتخارمان ماندگار خواهد ماند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تبعید امام(ره) به ترکیه توسط رژیم ستم شاهی در ١٣. آبان سال ٤٣ گفت: طاغوتیان خیال می‌کردند با تبعید امام راحل (ره) نور هدایت و عشق مردم به رهبرشان خاموش خواهد شد، خیالی که خیلی زود نقش بر آب شد.


مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با تبریک ١٣ آبان به مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی گفت: دانش آموزان و دانشجویان ما در آن سالها به خوبی درخشیدند درخششی که هنوز ادامه داشته و به برکت آن خون های پاک امروز ایران اسلامی موفق تر از همیشه در حال طی کردن مراحل پیشرفت و توسعه است.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات