جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 راه‌اندازی بازار فروش محصولات صنایع در شهر جدید هشتگرد

در نشست تخصصی که با حضور سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ، معاون توسعه و برنامه ریزی، مدیر عامل شهر جدید هشتگرد، رییس اداره صمت و شهردار شهر جدید هشتگرد بر گزار شد، ساخت یک مجموعه بزرگ تجاری برای فروش محصولات صنایع شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش رمزگشانیوز «مهدی مهرور» با بیان اینکه ساوجبلاغ بیش از ۱۲۰۰ واحد صنعتی دارد که ۵۰۰ واحد آن از معتبرترین برندهای کشوری هستند، خواستار ارائه محصولات این صنایع به صورت مستقیم و بدون واسطه به مردم شد.

وی گفت: با توجه به تردد بیش از ۱۴ استان از این شهرستان، امکانات شهر جدید هشتگرد و مسیر جدید تردد طالقان از این شهر در آینده نزدیک، باید مرکز تجاری بزرگی در این شهر احداث شود که تولیدات با کیفیتِ صنایع را با قیمت مناسب به مردم ارائه کند.

مهرور افزود: در حاشیه شهرستان ساوجبلاغ صنایعی از برندهای معتبر وجود دارند که می‌توانند از این پتانسیل استفاده کرده و محصولات خود را در این بازارچه به صورت مستقیم به فروش برسانند. ما دنبال یک مرکز تجاری قوی هستیم که همه خدمات را برای جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون نفر که از بزرگراه کرج- قزوین تردد می‌کنند، ارائه دهد.

وی هدف اصلی از ساخت این مجموعه را حذف واسطه و توسعه بازار فروش تولیدات کارخانجات و یکی از بزرگترین امتیازات آن را معرفی برندهای ملی در سال «جهش تولید» اعلام کرد.

مهدی مهرور گفت: این مجموعه با فراهم ساختن زمینه اشتغال سعی در ایجاد بازار نو و  افزایش اعتماد بین صاحبان صنعت و کالا را دارد تا کالاها با قیمت مناسب بدون واسطه به دست افراد برسد.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: ما از سرمایه‌گذارانی که در این حوزه قصد سرمایه‌گذاری دارند، حمایت خواهیم کرد.

وی از مدیر عامل شرکت عمران، رییس اداره صمت، اتاق اصناف، شهردار شهر جدید هشتگرد و معاون توسعه و برنامه‌ریزی خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به مطالعه و جانمایی مکان این مرکز تجاری اقدام کنند تا شاهد ساخت آن در کمترین زمان ممکن باشیم.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات