پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

در بازدید کرمی از مدارس نظرآباد مطرح شد؛

تاکید بر آموزش مجازی در سنجش و ارزیابی مستمر

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و هیئت همراه با حضور در مدارس شهرستان نظرآباد از فعالیت‌های آموزشی و آموزش مجازی بازدید به عمل آوردند.

به گزارش رمزگشانیوز در این بازدید میدانی فعالیت‌ها و عملکرد آموزش مجازی مدارس ۲۲بهمن، سیمان آبیک و موفقیان رصد شد.

«مهریار کرمی» با اشاره به اهمیت آموزش مجازی و فعالیت مدارس، گفت: ضمن بازدید میدانی با مدیر، معاونین و همکاران حاضر در مدارس که در حال انجام آموزش مجازی بودند در خصوص چالش‌های موجود در فرایند آموزش مجازی و فضاهای آموزشی و نیروی انسانی گفتگو شد.

کرمی گفت: در جریان این بازدید به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد ضمن حضور در کلاس‌های معلمان مدارس که در حال تدریس به صورت مجازی بودند از روند انجام آموزش مجازی دانش‌آموزان بازدید به عمل آمد و ضمن مطلوب دانستن این روند بر لزوم آموزش مجازی در سنجش و ارزیابی مستمر، تاکید شد.

وی با اشاره به استمرار شیوع ویروس کرونا آموزش دانش‌آموزان از طریق شبکه اجتماعی شاد و به صورت مجازی را مهم  قلمداد کرد و بر لزوم توجه آموزش مجازی در سنجش و ارزیابی مستمر تاکید کرد و از معلمان خواست از آن غافل نشوند.

کرمی با اشاره به اهمیت تدریس مجازی در شرایط کرونا گفت: در مقطع متوسطه شخصیت بخشی اجتماعی و شکل‌گیری هویت در دانش‌آموزان امری ضروری بوده و یکی از اهداف مهم و ترسیم شده آموزش و پرورش است.

وی در پایان ضمن قدردانی از مدیران و کارکنان مدارس بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و خدمت‌رسانی و ایجاد فضای سالم و بهداشتی برای فرهنگیان را جزو اولویت‌ها دانست و خواستار رضایت والدین در شرایط مختلف شد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات