یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سادات رسول تاکید کرد؛

تدابیر مدیریت شهری گلسار در راستای کاهش شیوع کرونا

جلسه ستاد مقابله با کرونا شهر گلسار شنبه دهم آبانماه در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز  این جلسه با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، ریاست مرکز خدمات جامع سلامت گلسار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج 615 کمیل ابن زیاد، نماینده کلانتری 12 گلسار و معاونت اداری مالی شهرداری تشکیل شد.
 
«سید مهدی سادات رسول» شهردار گلسار ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان و تمامی زحمت‌کشان در مقابله با بیماری کرونا بیان داشت: با توجه به شیوع موج سوم کرونا و افزایش تعداد مبتلایان و آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری می‌بایست با بسیج همه نهادها و تدابیر لازم در این زمینه در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا گام‌های مؤثری برداریم.

وثوقیان رئیس مرکز خدمات جامع سلامت گلسار نیز در راستای کاهش بیماری کرونا پیشنهاداتی را بیان نمود و اظهار داشت: با همکاری سایر دستگاه‌ها و استفاده از ماسک امیدواریم بتوانیم از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کنیم. 

رئیس شورای اسلامی شهرستان ساوجبلاغ و شهر گلسار نیز در سخنانی بیان داشت: با توجه به شیوع موج سوم کرونا کلیه جلسات به صورت حضوری لغو شده است ولی در راستای  اهمیت موضوع این جلسه برگزار شده است.

«امیر مسعود صفاخیل» اظهار داشت: با توجه به عدم رعایت موارد بهداشتی، محیطی و فرهنگی در بازار هفتگی شهر می‌بایست بازار هفتگی شهر تعطیل شود.

وی افزود:  باید در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا نظارت جدی‌تری بر نانوایی‌ها، صنوف و فروشگاه‌های سطح شهر از سوی مسئولین ذیربط و بهداشت صورت گیرد.

صفاخیل که ریاست شورای اسلامی شهرستان ساوجبلاغ را بر عهده دارد، بیان داشت: در جلسه شورای اسلامی استان البرز که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز حضور داشتند، در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان، استقرار مرکز بهداشت شبانه‌روزی در شهر گلسار را خواستار شدم.

«عبدالله حاج منوچهری» عضو شورای اسلامی شهر گلسار و مسئول کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر نیز ضمن تشکر از کادر درمان بیان داشت: با توجه به افزایش مبتلایان و آمار مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا باید طرح غربالگری، پایش محل تجمعات در سطح شهر و  استقرار گروهی در قالب آمران سلامت جهت ارشاد شهروندان اجرا شود.
 
سروان خیری پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج 615 کمیل ابن زیاد شهر گلسار نیز در خصوص بازرسی در طول روز به‌ویژه در نوبت عصر از صنوف، اجرای ضد عفونی مستمر، آموزش و ضد عفونی منازل دارای  افراد مبتلا به کرونا، اجرای طرح مواسات و همدلی و آمادگی بسیج در راستای خدمات‌رسانی در جهت کاهش بیماری کرونا مطالبی را عنوان کرد.
  
سروان میان بندی نماینده کلانتری 12 گلسار هم بیان داشت: مجموعه کلانتری 12 گلسار در راستای برخورد با صنوف متخلف، جلوگیری از تجمعات و مواردی از این قبیل در جهت مقابله با بیماری کرونا آماده همکاری است.

در پایان پس از تبادل نظر مصوباتی در جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در شهر گلسار اتخاذ شد.

انتهای پیام/ 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات