جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

گسترش همکاری مرکز پژوهش شورای شهر کرج با دانشگاه پیام نور البرز

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری علمی - پژوهشی این مرکز با دانشگاه پیام نور استان البرز خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز  «غدیر مهدوی» با بیان اینکه این تفاهم نامه بین طرفین به امضاء رسید، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای سیاست استفاده بهینه از ظرفیت‌های نیروی انسانی متخصص و امکانات و قابلیت‌های علمی- پژوهشی دانشگاه پیام نور و با هدف تشویق و حمایت از پروژه‌های مشترک در حوزه‌های مرتبط با مدیریت شهری به ویژه محیط‌زیست و خدمات شهری امضاء شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: برخی از مهمترین مفاد تفاهم نامه عبارتند از ارتقاء توان علمی کارشناسان و مدیران شهرداری با برگزاری دوره‌های آموزشی به ویژه در زمینه محیط‌زیست و خدمات شهری همکاری در اجرای سمینارها، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزش شهروندی به ویژه در زمینه محیط‌زیست و خدمات شهری است.

مهدوی به حمایت و تسهیل بازدیدهای علمی دانشجویان و اعضای دانشگاه از مجموعه‌های مرتبط با مدیریت شهری کرج اشاره کرد و افزود: حمایت مرکز پژوهش از پایان ‌نامه‌های تحصیلی به‌ ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نیازهای تحقیقاتی مدیریت شهری اقدام خواهد شد.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج، استفاده از تجربیات و توان علمی دانشگاه پیام نور در آسیب ‌شناسی و تعیین  اولویت‌های پژوهشی و مطالعاتی حوزه محیط‌زیست و خدمات شهری انجام خدمات نظارت، مشاوره و داوری طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی با بهره‌گیری از اعضای هیات‌علمی دانشگاه را از اهم این تفاهم نامه عنوان کرد.

به گفته مهدوی، این دو مجموعه می‌توانند به صورت مکمل برای حل مشکلات مدیریت شهری و جامعه، ارائه راه‌حل‌ها و هموار کردن راه توسعه و پیشرفت علمی فرهنگی و اجتماعی اقتصادی بسیار موثر باشند؛ اگر توان‌مندی‌های مجموعه‌هایی که می‌توانند در حل این مشکلات موثر باشند، هم‌افزا شود و در یک راستا قرار گیرند و می‌توانند در حل مشکلات جامعه کمک کند.


انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات