جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لطیفی نیامده از هدایت «گل ریحان» استعفا کرد

سرمربی گل ریحان البرز دلایل استعفایش از این تیم را اعلام کرد.

به گزارش رمزگشانیوز «علی لطیفی» با اعلام استعفای خود از سرمربیگری گل ریحان البرز اظهار داشت: به دلیل مشکلات مالی موجود در تیم از سرمربیگری گل ریحان البرز استعفا دادم.

وی با بیان اینکه بیشترین امتیاز را در جمع مربیان باشگاه گل ریحان در اختیار دارم، افزود: در زمان سرمربیگری نماینده البرز قهرمان بازی‌های خانگی شدیم و پرگل‌ترین نتیجه بازی را در لیگ یک ثبت کردیم که به دلیل عدم حمایت نتوانستیم‌ به لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی سابق گل ریحان البرز با بیان اینکه مدیران باشگاه تعهد دادند از سرمربی و تیم حمایت کنند، بیان کرد: با این حال کادر فنی خوبی را با حضور علیرضا نیکبخت واحدی، علی چینی، مهدی سواد کوهی، محمدرضا رشید سیما و علیرضا  دلی‌خون به عنوان مربی دروازه‌بانان و مسعود مؤمنی به عنوان مربی بدنساز تشکیل دادیم.

لطیفی با اشاره به وعده مالی مدیران باشگاه برای حمایت از تیم عنوان کرد: متأسفانه 2 روز پیش به بنده اعلام شد که هیچ پولی در باشگاه وجود ندارد.

وی با اشاره به توافق قائم‌مقام باشگاه با یک اسپانسر البرزی به مبلغ 10 میلیارد تومان، تصریح کرد: هیئت مدیره باشگاه به دلایل مختلف با این توافق موافقت نکرد و تیم همچنان با نبود بودجه دست‌وپنجه نرم‌ می‌کند.

سرمربی سابق تیم گل ریحان البرز با بیان اینکه با اتفاقات پیش‌‌آمده باید با دست خالی لیگ را شروع می‌کردم، خاطرنشان کرد: با این مشکلات ادامه همکاری با تیم غیرممکن بود و با نبود بازیکن توان نتیجه‌گرفتن در لیگ یک سخت‌تر می‌شود.

لطیفی با بیان اینکه در هفته گذشته از 2000 بازیکن تست‌گیری انجام شد، گفت: در این تست‌گیری 12 بازیکن توانمند ‌از استان البرز و تمام‌ نقاط کشور شناسایی کردیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات