سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز:

99.5 درصد پوشش گازرسانی شهری در البرز انجام شده است

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: بالغ ‌بر 280 هزار علمک، 99.5 درصد پوشش گازرسانی شهری و 94 درصد پوشش روستایی تاکنون انجام ‌شده است.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ حسین تقی نژاد در بازدید روح‌الله نوریان مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران از زیرساخت‌های امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان البرز گفت: امیدواریم با توجه به زیرساخت‌هایی که در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت فراهم ‌شده است، بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم، گام‌های مؤثری برداریم.

وی با اشاره به دو ویژگی بارز در این استان گفت: استان البرز با رشد 3 درصدی جمعیت و افزایش 40 هزار مشترک جدید در هرسال، خود را از سایر استان‌ها متمایز کرده است. از اولین گازرسانی به استان البرز 31 سال می‌گذرد و توسعه در این استان هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، در خصوص توسعه این استان گفت: بعد از به رسمیت شناخته شدن شرکت گاز استان البرز از سال 94 تاکنون تلاش شده است توسعه گازرسانی در استان سرعت بیشتری به خود بگیرد، به‌طوری‌که کلنگ خط انتقال بوئین‌زهرا- کرج زده‌شده است.

تقی نژاد با اشاره به اقدامات انجام‌شده در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان البرز نیز تصریح کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات ما امروز با تکیه ‌بر به‌روزترین نرم‌افزارهای دنیا پیش می‌رود و ما انتظار داریم کارها سهل‌تر و سریع‌تر انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات شرکت گاز استان البرز گفت: سالانه بیش از 5.5  میلیارد مترمکعب گاز مصرف ‌شده است که از این میزان، 50 درصد مربوط به نیروگاه‌ها و مابقی در سایر بخش‌های تجاری و خانگی مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز ادامه داد: بالغ ‌بر 280 هزار علمک، 99.5 درصد پوشش گازرسانی شهری و 94 درصد پوشش روستایی تاکنون انجام ‌شده است.

وی با مهم دانستن فناوری اطلاعات و ارتباطات در شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: مدیر فناوری ملی گاز، قول مساعدت و همکاری درزمینه زیرساخت‌ها را داده است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش این امور نه‌تنها در شرکت گاز استان البرز بلکه بین سایر شرکت‌های گاز استانی باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه، این شرکت راه طولانی را در پیش دارد، گفت: همه مدیران باید این امور را دررسیدن به هدف تعالی یاری کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات