جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجهیز سالن تطهیر بهشت سکینه (س) به ترولی برقی جابجایی جسد

به منظور تسریع در انجام امور تطهیر و تغسیل متوفیان و حفظ سلامت جسمی طاهرین در بهشت سکینه (س) کرج، غسالخانه این آرامستان به ترولی های برقی حمل جسد مجهز شد.

به گزارش رمزگشانیوز  رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: با توجه به افزایش تعداد متوفیان و به منظور تسریع در انجام امور تغسیل و تکفین در سالن‌های معراج، اقدامات مختلفی برای به روز رسانی و تجهیز سالن تطهیر صورت گرفته است که یکی از این اقدامات ساخت ترولی های برقی جابجایی جسد است.

«حمیدرضا عسگری» ادامه داد: از جمله مزایای استفاده از ترولی های برقی در سالن تطهیر می توان به صرف انرژی کمتر و حفظ سلامت فیزیکی کارکنان این بخش، جابجایی و انتقال در سالن معراج و تسریع در امر تحویل جسد به خانواده های معزا اشاره کرد.

عسگری در ادامه بیان داشت: ترولی های برقی حمل جسد که از جنس کاملا استیل با قابلیت شستشو و ضدعفونی دائمی است، تحمل جابجایی اجساد با وزن حداکثر ۱۵۰ کیلوگرم را دارد و تا ارتفاع ۲متر قابل تنظیم است.

وی در پایان تاکید کرد: استفاده از تکنولوژی روز دنیا و الگو برداری از نمونه های خارجی ضمن صرفه جویی اقتصادی و استفاده از دانش مهندسان ایرانی، بومی سازی شده و برای اولین بار در بهشت سکینه(س) کرج استفاده می شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات