جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری سارقان لوازم خودرو در ساوجبلاغ

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، اعضای باند سارقان لوازم خودرو با اعتراف به 50 فقره سرقت دستگیر شدند.

به گزارش رمزگشانیوز  فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اعلام خبر دستگیری سارقان لوازم خودرو در این شهرستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق کوهسار، چندار و برغان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

سرهنگ «علی سلیمانی» ادامه داد: کارآگاهان با حضور در مناطق وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی متوجه شدند، سارقان با شناسایی خودروهای فاقد لوازم بازدارنده که در مناطق خلوت پارک شده‌اند، به شیوه‌های مختلف درب خودرو را باز کرده و در تاریکی شب اقدام به سرقت لوازم آنها می‌کنند.

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات گسترده یکی از سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب را شناسایی و ضمن زیر نظر گرفتن حرکات او، متهم را در یک عملیات پلیسی حین شناسایی سوژه سرقت دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که در بازجویی‌های صورت گرفته متهم به تشکیل باند سرقت و انجام 50 فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی 3 سارق دیگر اقرار کرد، گفت: در ادامه مخفیگاه همدستان متهم نیز در شهر هشتگرد شناسایی شده و در چند عملیات غافلگیرانه آنها نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی مقدار زیادی لوازم خودرو از قبیل باند، ضبط و پخش، جعبه ابزار آلات، زاپاس خودرو و به چندین دستگاه سیستم‌های حرفه‌ای پخش صوتی خودرو کشف شد.

سرهنگ سلیمانی در پایان از شهروندان خواست، از پارک کردن خودرو در مکان‌های تاریک و کوچه‌های خلوت تا جای ممکن خودداری کنند و وسیله نقلیه خودرا در پارکینگ‌های موجود در سطح شهرها پارک کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات