چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

«علی حدادی» در آئین افتتاح کتابخانه عمومی «شهید نیک‌دهقان» لشکرآباد:

کتابخانه‌های عمومی سنگر آگاهی و دانایی هستند

همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، آیین افتتاح کتابخانه عمومی شهید نیک‌دهقان روستای لشکرآباد شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز  نماینده مردم نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و بیان کرد: همه ما مدیون خون شهدا و ایثار خانواده‌های معظم ایشان هستیم که بی هیچ چشم‌داشتی و از سر اخلاص، با رشادت و دلاوری از کیان میهن اسلامی دفاع کرده و اسلام عزیز را از گزند دشمنان مصون داشتند تا ما امروز بتوانیم با امنیت و آسایش به اموراتمان بپردازیم.

«علی حدادی» در ادامه با اشاره به این کلام رهبری که فرمودند: «ملّت عزیز ایران باید همّتشان این باشد که قوی بشوند» اظهار داشت: باید با همه توان برای اقتدار و عزت ایران اسلامی تلاش کنیم. جوانان سرمایه‌های عظیم این نظام‌اند که باید با آگاهی، نشاط و توان انقلابی در عرصه‌های مختلف کشور با روحیه جهادی همچون جوانان دوران دفاع مقدس برای شکست نقشه‌های شوم دشمنان وارد میدان عمل  شوند.

حدادی در ادامه تصریح کرد: به گفته سردار رشید و سید شهدای جهان اسلام، «ما ملت امام حسین(ع) هستیم» و باید با الگوگیری از سیره زندگانی امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان مسیر عزتمندی را برای کشور در پیش بگیریم همانگونه که حاج قاسم سلیمانی چه در دوران زندگی و چه با شهادت خویش بیداری و ندای «هیات من الذله» را در سراسر جهان فریاد زد.

نماینده مردم نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان در مجلس تاکید کرد: آگاهی عنصر اساسی در هر جنبش و فعالیتی است و باید جوانان و نوجوانان ما با بصیرت، مطالعه و اندیشه پای در عرصه میدان جنگ با دشمن بگذارند تا بتوانند حملات آن‌ها را دفع و موجب سعادت کشور شوند. کتابخانه‌های عمومی سنگر آگاهی و دانایی هستند و هر رزمنده‌ای که بدان وارد شود خود را به سلاح دانش مسلح کرده و می‌تواند نیروی اثرگذاری در اجتماع گردد.

وی در خاتمه سخنان خود با بیان خاطره‌ای از دوران جوانی افزود: بنده خود از اعضای ثابت کتابخانه در روستای احمدآباد بودم و همواره با دوستانم از این فضا برای مطالعه و برگزاری دورهمی و حلقه‌های فکری و عقیدتی بهره‌ می‌بردیم. از همینرو فضاهای کتابخانه‌ای را در بهبود و تعالی هر منطقه سازنده و اثرگذار می‌دانم.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات