سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

«شهیدستان» شهدای انقلاب اسلامی کرج، در مدار ثبت ملی

   مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن بازدید از «شهیدستان» شهدای انقلاب اسلامی کرج، با تاکید بر پیگیری مستمر امورات ثبتی استانی و ملی آن، در راستای تقویت و ارائه خدمات و حمایت‌های فرهنگی از آن قول مساعد داد.

به گزارش رمزگشانیوز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از دبیرستان «شهیدستان» شهدای انقلاب اسلامی کرج، بازدید کرده و در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای ثبت ملی این مجموعه قرار گرفت.

«ناصرمقدم» ضمن اشاره به ویژگی‌های ممتاز این دبیرستان، گفت: این شهیدستان، مهد پرورش و تربیت صحیح خیل عظیم دانش‌آموزان رزمنده‌ای است که از این مرکز آموزشی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و 146 نفر از این عزیزان، توفیق لقای حضرت حق نصیبشان شد که این رخداد عظیم، رنگ و بویی الهی و منحصر به فرد را به این مجموعه بخشیده و تبدیل به اصلی‌ترین شاخصه و توفیق ماندگار این دبیرستان و اعطای لقب شهیدستان به این مجموعه شده است. 

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز گفت: بی شک، نقش معلمان عزیز در کنار نقش تربیتی خانواده‌های شهدای این دبیرستان، بسیار تعیین کننده است که نشان از تاثیر والای تربیت اسلامی بر فکر و رفتار دانش آموزان آن داشته و این شهیدستان را نماد و مصداقی از  شجره طیبه کرده است که روحیه جهاد و ایثار را در قلوب پاک جوانان این سرزمین پرورش داده و باید این فرهنگ، در میان نهادهای آموزشی و فرهنگی، ترویج، تقویت و ماندگار شود.

ناصر مقدم، در این بازدید، ضمن تاکید بر ضرورت ثبت ملی این مجموعه از «رضا قاسم‌پور» مدیر دبیرستان شهیدستان، بابت پیگیری مستمر امورات ثبتی استانی و ملی آن، تقدیر و تجلیل و درخصوص تقویت و ارائه خدمات و حمایت‌های فرهنگی از شهیدستان انقلاب اسلامی، قول مساعد داد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات