دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون استاندار البرز:

شورا و شهرداری کاستی‌های فردیس را برطرف کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به نیازهای مختلف شهر فردیس گفت: از شورا و شهرداری شهر انتظار می‌رود کاستی‌های منطقه را برطرف کنند.

به گزارش رمزگشانیوز «علی درویش‌پور» شامگاه چهارشنبه در آیین معارفه شهردار جدید فردیس که در سالن فرهنگسرای ولایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس برگزار شد، افزود: همراهی و همدلی شورا و شهرداری در رفع نیازهای این شهر نوپا تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه اگر به حوزه مدیریت شهری توجه شود رضایت‌مندی مردم از مدیریت شهری یعنی رضایتمندی از نظام است، اظهار داشت: استمرار و داوم این رضایت‌مندی در خدمت به مردم به ویژه در حوزه مدیریت شهری است.

درویش‌پور با اشاره به چالش‌ها و حواشی فراوان در مدیریت شهری  فردیس گفت: انتظار می‌رود این مشکلات در دور جدید مدیریت شهری برطرف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ضریب شهرنشینی در البرز را  ۹۹.۴ درصد اعلام کرد که این عدد در کشور ۷۴ درصد است و اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد مطالبات مردمی استان در حوزه مدیریت شهری است.

درویش‌پور بر کنترل  ساخت و سازهای غیر مجاز در استان البرز تاکید کرد و گفت:  طی سال جاری بیش از ۱۹ میلیون مترمربع اراضی ساخت و ساز غیر مجاز در این استان آزادسازی شده است.

وی عدول از ضوابط  در حوزه شهرسازی را خیانت به مردم قلمداد کرد و از  همراهی دستگاه قضا برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات