شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

یادداشت میهمان؛

 ادبیات طاغوتی جایگزین خدمات‌رسانی شایسته شد

اخیرا در روزنامه‌های معتبر استان خبری از پاسخ گلایه‌مندی نماینده محترم شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در خصوص وضعیت آبرسانی به روستاهای شهرستان طالقان از قول آقای مدیر کل آب و فاضلاب استان البرز آورده است که به محض رویت این خبر مات ومبهوت از این ادبیات سخیف وناپسندمدیر کل مربوطه در این روزنامه شدیم.

به گزارش رمزگشانیوز کیان طالقانی- اخیرا در روزنامه‌های معتبر استان خبری از پاسخ گلایه‌مندی نماینده محترم شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در خصوص وضعیت آبرسانی به روستاهای شهرستان طالقان از قول آقای مدیر کل آب وفاضلاب استان آورده است که به محض رویت این خبر مات ومبهوت از این ادبیات سخیف وناپسندمدیر کل مربوطه در این روزنامه شدیم.

 ایشان در پاسخ به گلایه‌مندی به حق نماینده محترم مجلس که پیگیر مشکلات حوزه انتخابیه خویش بوده است با این مدل ادبیات طاغوتی بیان کردند: «مردم طالقان به خاطر تفکرات سنتی‌شان با دبه آب می‌برند» و وظیفه ذاتی دستگاه مربوطه خویش را فراموش کرده‌اند.

ابتدا اینکه آقای مدیر کلی که تازه به دیارمان آمده‌اید: خدمت رسانی در حدود وظایفی که برایتان تعریف شده است از وظایف ذاتی دستگاه مربوطه شما می‌باشد که اگر توان انجام حداقل وظایف محوله خویش را ندارید، چرا این مسئولیت را پذیرفته اید که حال ناتوانی در اجرای وظایف ذاتی دستگاه خویش را با چنین ادبیات طاغوتی پاسخ می‌دهید؟

سپس اینکه طالقان باتوجه به منابع عظیم آب که از لطف و برکات خداوند متعال است، بهره می‌برد و استان‌های هم جوار را نیز در این خصوص پوشش داده است. حال این مدیر با این حجم وسیع منابع آبی، توان آب‌رسانی سالم و بهداشتی را به روستاهای این منطقه را ندارد؛ آیا این حاصل توانمندی این مدیر مدعی می‌باشد؟

آقای مدیرعامل از دیرباز طالقان مهد علم و دانش بوده و بزرگان بی شماری را در عرصه‌های مختلف رشد و پرورش داده که در سرتاسر این خاک مقدس نامشان پرآوازه است. مردم این سرزمین همواره سینه‌چاک اسلام و انقلاب بوده و با شهدا و ایثارگران بسیاری که تقدیم ایران اسلامی کرده است همواره حافظ انقلاب عزیزمان بوده است. شما در خود چه دیده‌اید که نیامده به چنین مردمان پاک و نجیبی این چنین می‌تازید و همچون مدیران طاغوتی با نگاه از بالا در خصوص وظایف محوله پاسخ می‌دهید.

در آخر از نماینده محترم ولی فقیه در استان، نماینده محترم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان و استاندار محترم انقلابی دولت و همچنین دستگاه‌های مربوطه خواهشمندیم در خصوص رفتار بسیار زشت، توهین آمیز و خارج از ادب آقای مدیرعامل آب و فاضلاب استان برخوردی انقلابی انجام دهند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات