یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب رتبه دوم کشوری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از کسب رتبه دوم کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از بین ۳۱ استان کشور خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز «یاسر نژاد فلاح» با اعلام این خبر گفت: رویکرد اجرای برنامه‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جهش تولید هوشمندانه، متناسب و همه‌جانبه و مبتنی بر سه اصل آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و آموزش است.

نژادفلاح تاکید کرد: این کمیسیون  پیرو تأکیدات استاندار مبنی بر ضرورت تعامل دستگاه‌های عضو، با دو نگاه نرم افزاری و سخت افزاری در راستای تحقق جهش و حمایت از تولید، فراهم کردن فضای کسب و کار و امنیت روانی و اقتصادی در سطح استان و با هدف مبارزه همه‌جانبه با پدیده قاچاق کالا و ارز و اجرای برنامه‌های ابلاغی اقدام شد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت: هر ساله ارزیابی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از سوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالروز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، صورت می‌پذیرد.

نژادفلاح افزود: کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز در اجرای برنامه‌ها با رویکرد هوشمندانه، متناسب و همه‌جانبه و مبتنی بر سه اصل آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و آموزش برابر ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منطبق بر شاخص‌های پیش‌بینی شده در سه حوزه رسانه‌ای، فرهنگی و مشارکت‌های مردمی موفق به کسب رتبه دوم بین ۳۱ استان کشور شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات