جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف 227 کیلو تریاک و حشیش

فرمانده انتظامی البرز از کشف 128 کیلو تریاک و 99 کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس البرز با پلیس مبارزه مواد مخدر استان کرمان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  سردار «عباسعلی محمدیان» در خصوص کشف انواع مواد مخدر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد فردی به صورت عمده و در اوزان بالا در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد را از عناصر قاچاق در شرق کشور تحویل و پس از جاسازی داخل یک دستگاه خودرو پژو 405 مترصد انتقال آن به استان های مرکزی کشور از جمله استان البرز است.

وی در ادامه گفت: بلافاصله برای جلوگیری از توزیع مواد مخدر در استان‌های مسیر، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محورهای مواصلاتی و منتهی به استان کرمان اعزام و اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند که در نهایت در نیمه‌های شب خودرو مورد نظر شناسایی و به صورت نامحسوس تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه متهم پس از طی مسافتی متوجه حضور ماموران شده و اقدام به فرار کرد افزود: در ادامه ماموران پس از مدتی تعقیب و مراقبت موفق به متوقف کردن آن شدند.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه در عملیاتی سریع متهم دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد، گفت: در بازرسی از خودرو متهم، 128 کیلو تریاک و 99 کیلو حشیش که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات