جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

خواب‌آلودگی راننده اتوبوس حادثه آفرید

در پی واژگونی اتوبوس تبریز-تهران در  باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده روستای خور شهرستان ساوجبلاغ، تا به این لحظه 2 نفر کشته و 26 تن مجروح شده‌اند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ «رضا گودرزی» رئیس پلیس راه استان البرز، با اعلام ابن خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه کرج-قزوین محدوده روستای خور، بلافاصله ماموران پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی جوانب کار مشخص شد، اتوبوس مسافربری تبریز به تهران در ساعت 7:30 صبح امروز به دلیل خواب آلودگی راننده در آزادراه کرج – قزوین محدوده روستای خور شهرستان ساوجبلاغ از جاده خارج شده و متعاقب آن دچار واژگونی شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه 26 نفر از مسافران این اتوبوس مجروح و 2 تن جان خود را از دست دادند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه خستگی و خواب‌آلودگی راننده اتوبوس اعلام شده است.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه با تلاش ماموران پلیس راه و نیروهای امدادی مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: رانندگان عزیز به هیچ وجه در حالت خستگی و خواب‌آلودگی به رانندگی ادامه نداده و پس از ساعتی استراحت به سفر خود ادامه دهند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز نیز در مورد این حادثه اظهارداشت: این حادثه حدود ساعت هفت صبح امروز در خط جنوبی آزاد راه کرج – قزوین و در محدوده شهرستان ساوجبلاغ رخ داد که یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۹ دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد امدادی به محل حادثه اعزام شد.

دکتر «مهرداد بابایی» گفت: در این حادثه یک خانم ۶۳ ساله و یک مرد ۴۵ ساله جان خود را از دست دادند.

بابایی افزود: بالگرد امدادی اورژانس البرز در این حادثه با سه سورتی پرواز هفت بیمار را به مراکز درمانی استان انتقال داد.

وی اظهارداشت: مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های امام جعفر صادق (ع)، تامین اجتماعی البرز و شهید مدنی کرج انتقال یافتند.

انتهای پیام/
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات