جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 تبلیغات مجازی انتخابات البرز زیر ذره‌بین پلیس فتا

رئیس پلیس فتا استان البرز از نظارت ویژه بر فعالیت تبلیغات مجازی مرحله دوم انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ «محمد اقبالی» روز پنجشنبه اظهار داشت: کاربران فضای مجازی باید در تولید محتوای تبلیغاتی دقت لازم را  داشته باشند چرا که پلیس فتا با هرگونه تخلف منجر به بداخلاقی و خارج از چارچوب قانونی  به شدت برخورد می‌کند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا روند تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم کمی متفاوت‌تر از گذشته است و تبلیغات بیشتر درفضای مجازی است که می‌طلبد کاربران در این فضا اخلاق‌مداری را به عنوان یک اصل اولویت فعالیت خود قراردهند.

اقبالی بیان داشت: کاربران ی باید با  رعایت اصول اخلاقی در پیشگیری از هر نوع تشنج و تشویش افکار عمومی کوشا باشند.

رئیس پلیس فتا البرز یادآورشد: در این شرایط  کلاهبرداران و سودجویان فرصت را غنیمت دانسته و با ترفند ایجاد اپلیکیشن‌های مختلف در پوشش تبلیغ و ارسال آن در شبکه‌های اجتماعی مختلف و تحریک افراد به دانلود و نصب آنها، دست به سودجویی از کاربران می‌زنند.

وی تاکید کرد :کاربران اپلیکیشن تبلیغاتی را از منابع رسمی انتشار که بررسی‌های امنیتی لازم را در خصوص امنیت اپلیکیشن‌ها انجام می‌دهند، بارگذاری کنند.

رئیس پلیس فتا البرز همچنین به  ادمین‌های فضای مجازی تاکید کرد که با توجه به اینکه مسوولیت فضای مجازی را عهده دارند از قراردادن هرگونه لینک و آدرس ناشناس خودداری کنند و ادمین‌ها نیز قبل از عضوگیری در گروه‌ و کانال‌های خود حتما فعالیت کاربرها را مورد رصد و پایش قرار دهند.

فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی از امروز پنجشنبه ۱۳ شهریور آغاز و تا  ۲۴ ساعت قبل از اخذ رای یعنی ساعت هشت صبح  روز پنجشنبه ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات