یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مدت یک هفته در صدا و سیمای البرز پخش می‌شود؛

تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس از 13 شهریور

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از آغاز تبلیغات رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات مجلس در کرج از سیزده شهریورماه خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «نورمحمد فردی بیرانوند» اظهار کرد: طبق هماهنگی‌هایی که با صدا و سیمای استان البرز صورت گرفته تبلیغات برابر قانون از روز پنجشنبه سیزدهم شهریور ماه جاری به مدت یک هفته خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد تبلیغات انتخاباتی برای مرحله دوم، صرفاً در فضای مجازی و بدون برگزاری هر گونه تجمع انتخاباتی باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: به منظور فراهم آمدن فضای جایگزین تبلیغات نامزدها برای اولین بار از روز پنجشنبه سیزدهم شهریور ماه همه روزه برنامه تبلیغی نامزدها ساعت ۱۲ از طریق صدا و ساعت ۲۱ از طریق سیمای استان پخش می‌شود. لذا زمان‌بندی و ترتیب پخش با حضور نامزدها در کمیسیون تبلیغات استان به قید قرعه مشخص شده است.

فردی افزود: مقدمات برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد فراهم شده است.

وی افزود: هیچ‌کدام از دستگاه‌های دولتی حق دخالت در مرحله دوم انتخابات مجلس را ندارند و باید بستر و زمینه را برای حضور مردم در انتخابات فراهم کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با تاکید بر حفظ سلامت مردم در فرایند برگزاری انتخابات، گفت: در این انتخابات علاوه بر قوانین انتخابات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده از سوی ستاد ملی کرونا در اولویت قرار دارد.

فردی با بیان اینکه نباید نگرانی برای سلامت مردم درباره حضور در انتخابات باقی بماند، تاکید کرد: اطمینان بخشی به مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت محیطی شعب اخذ رأی باید به عنوان یک ضرورت و اولویت در اطلاع رسانی‌ها قرار گیرد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات