یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

با توجه به نزدیکی فصل بارش‌ها انجام شد؛

بررسی نقاط آبگیر شهرجدیدهشتگرد

مدیرعامل، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیران شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد با توجه به نزدیکی فصل پاییز و احتمال بارش‌ در پیش رو، از نقاط حادثه خیر شهرجدید هشتگرد بازدید کردند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ نائب رییس هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد در حاشیه این بازدید گفت: در شهرجدیدهشتگرد حدود 50 نقطه دارای بحران آبگرفتگی وجود دارد که در صورت بارندگی‌های فصلی، شهروندان را با مشکل مواجه می‌کندو به همین منظور در این بازدیدها پیش‌بینی‌های لازم جهت لایروبی انهار، هدایت مناسب آبهای سطحی، اصلاح احتمالی آبراه و بازگشایی مسیر عبور آب به انهار اصلی، اصلاح دیواره‌های مسیل‌های آبرو و … انجام و دستور کار لازم به مدیران حوزه‌های مربوطه داده شد.

«رافع ناصری‌فر» افزود: طی این بازدیدها نقاط آبگیر، نهرها و کانال‌هایی که در گذشته دچار آبگرفتگی می‌شدند، مورد بررسی قرار گرفت و تلاش می‌شود تا درصورت وجود مشکلات عمرانی و خدماتی، موارد موجود در حداقل زمان ممکن رفع شود.

وی از مسئولین مربوطه در مجموعه شرکت عمران خواست تمامی نقاط آبگیر شهر به صورت مستمر مورد پایش قرار گرفته و مشکلات موجود را احصا و پیگیری لازم را در راستای رفع مشکل انجام دهند.

نائب رییس هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد همچنین نقش مشارکت مردمی در اداره شهر را مهم ارزیابی کرد و از شهروندان خواست: از ریختن زباله در جوی‌ها خودداری کنند چرا که باعث انسداد مسیر آبراه می‌شود.

 به گفته نایب رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد، لایروبی مستمر انهار در دستور کار همکاران‌ شرکت قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات