دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با اهدای پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان؛

دسترنج پزشک البرزی وقف مدرسه‌سازی شد

همزمان با ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، پزشک ۸۸ ساله البرزی حاصل دسترنج پزشکی خود را به امر مقدس مدرسه‌سازی در آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج اختصاص داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ دکتر «غلامرضا ولی‌زاده» که متخصص اطفال است، در ماه محرم برای تکمیل پروژه مدرسه حیات طیبه واقع درحصارک بالای کرج پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اهدا کرد.

در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه که با حضور مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز و معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز در منزل این پزشک نیک‌اندیش برگزارشد، وی این اقدام خداپسندانه را به یاد ایثارگری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و خواهر و پدر مرحومش انجام داد.

مدیرعامل مجمع خیرین استان البرز در این نشست گفت: دکتر «غلامرضا ولی‌زاده» خیرنیک اندیشی است که دغدغه آموزش در مناطق کم برخوردار، پرجمعیت و مهاجرپذیر را دارد، لذا در ماه محرم حاصل دسترنج کشیک‌های شبانه ۶۰ سال خود در بیمارستان‌ها را به این امرمقدس بخشید.

حسن مهرانی اظهارداشت: با مبلغ اهدایی این پزشک سه فضای فرهنگی و ورزشی در مدرسه حیات طیبه در آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج ظرف یک ماه آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی تصریح کرد: مدرسه حیات طیبه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰ مترمربع درحال تکمیل و آماده‌سازی است که به نام پدرمرحوم این خیر، حاج «میرزا علی اکبر ولی‌زاده» نامگذاری می‌شود.

مهرانی یادآورشد: نمازخانه مدرسه نیز به نام خواهر مرحوم پزشک البرزی به نام «نیره اعظم ولی‌زاده» نامگذاری و مورد بهره‌برداری قرارمی گیرد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز ادامه داد: سالن ورزشی این مدرسه هم به نام سردارشهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری می‌شود تا یاد سردارمقاومت در ذهن آینده‌سازان ایران اسلامی درمدرسه خیری – مشارکتی حیات طیبه حک شود.

این خیرنیک اندیش پس ازانعقاد تفاهم نامه مبلغ ۲ میلیارد تومان را برای تکمیل این پروژه آموزشی اهدا کرد و مابقی مبلغ اهدایی نیز ظرف چند روز آینده انتقال داده می‌شود.

انتهای پیام/



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات