دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح 55 پروژه عمرانی و تولیدی در اشتهارد

همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۵۵ پروژه عمرانی، تولیدی و زیربنایی شهرستان اشتهارد با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «علی درویش‌پور» در حاشیه مراسم افتتاحیه این پروژه‌ها اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی برای  راه‌اندازی  ۵۵  پروژه شهرستان اشتهارد اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۹۷ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند که  افتتاح و بهره‌برداری از دکل همراه اول روستاهای مراد تپه و صحت‌آباد، قانلی بلاغ و حسن‌آباد با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از جمله آنها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور  گفت: امروز برای حل مشکلات معیشتی مردم چاره‌ای جز اتکا به رونق تولید نداریم .

این مسئول خاطر نشان کرد: در سال «جهش تولید» باید در عمل تمام ارکان نظام اسلامی پای کار باشند که در این زمینه نباید از نقش موثر بخش خصوصی غفلت کرد.

وی ادامه داد: امروز تلاش گسترده‌ای از سوی مسئولان و مدیران برای رونق تولید با هدف اشتغال و بهبود هر چه بیشتر چرخه اقتصاد در حال انجام است تا  وضعیت معیشتی و رفاه مردم هرچه بیشتر تامین شود.

درویش‌پور گفت: در هفته گرامیداشت دولت بخشی از تلاش انجام شده به مردم استان البرز تقدیم شد و شهرستان اشتهارد به واسطه داشتن پتانسیل صنعتی می‌تواند نقش موثری را در این زمینه ایفاء کند.

وی یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌های بالنده برای نظام جمهوری اسلامی هستند که باید با الگو برداری از آنان هرچه بیشتر در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام برداشت.

همچنین با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز طرح توسعه واحد تولید کننده داکت، تابلو برق و جعبه تقسیم با اشتغالزایی برای ۷۰ نفر و اعتبار چهار هزار یورو توسط بخش خصوصی به صورت نمادین بهره‌برداری شد.

در هفته گرامیداشت دولت  ۳۰۹ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر ۴۳ هزار میلیارد ریال در شهرستان‌های استان البرز به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات