شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز تاکید کرد:

لزوم همکاری آموزش و پرورش و دادگستری استان برای کاهش آسیب های اجتماعی

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در دیدار با رئیس دادگستری کل استان گفت: همکاری های مستمر آموزش و پرورش و دادگستری استان البرز برای کاهش آسیب های اجتماعی ضرورت دارد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج، سالار قاسمی در دیدار با حسین فاضلی رئیس جدید دادگستری کل استان البرز گفت: در اداره کل آموزش و پرورش استان به دنبال همکاری های مستمر با دادگستری، به منظور برنامه ریزی برای آگاهی بخشی به دانش آموزان و اولیا در خصوص آسیب های اجتماعی هستیم.

قاسمی ادامه داد: طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) با رویکرد آموزش های ارتقایی و توانمندسازی، و همچنین مددکاری، غربالگری و شناسایی هم اکنون در شهرستان نظرآباد و تعدادی از مدارس ناحیه 3 کرج در حال اجرا است که دادگستری به عنوان یکی از اعضای اصلی و ناظر این طرح همکار و همیار آموزش و پرورش است.

فاضلی رئیس دادگستری کل استان نیز در این دیدار گفت: نگاه من به آموزش و پرورش به خصوص فرهنگیان همیشه مثبت بوده و اگر همه ما به جایی رسیده ایم از همین آموزش و پرورش و مدارس بوده است.

وی افزود: همکاری ما با آموزش و پرورش نه از روی تکلیف بلکه با علاقه همراه است و اگر این دو دستگاه به موازات و در کنار هم کار کنند اتفاقات خوبی در رابطه با کاهش آسیب های اجتماعی و جرائم رخ می دهد.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات