چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

انهدام باند سارقان قطعات اتوبوس و کشف 20 فقره سرقت در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و انهدام اعضای باند سارقان قطعات اتوبوس و کشف 20 فقره سرقت در سطح شهر کرج خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ «محمد نادر بیگی»  ضمن اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت اتوبوس و لوازم و قطعات آن در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارقان پس از زیر نظر گرفتن اتوبوس و یا مینی‌بوس‌هایی که در محل‌های خلوت که پارک شده ‌اند، پس از سرقت آنها به مکانی امن منتقل کرده و  اقدام به باز کردن قطعاتی از قبیل استارت، دینام، بخاری، صندلی و غیره  کرده و سپس در خارج شهر آنها بلاصاحب رها می‌کردند.

سرهنگ نادربیگی با بیان با انجام اقدامات پلیسی 2 متهم در این رابطه شناسایی و دستگیر شد،  تصریح کرد: این متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبرو شدن با مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشته و در بازجویی‌های تکمیلی به 20 فقره سرقت اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به دستگیری 2 مالخر اموال مسرقه در خصوص این پرونده، اظهار کرد: با تلاش صورت گرفته از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی، همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

سرهنگ نادربیگی در پایان ضمن بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: به هشدارهای پلیسی، در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو و موتورسیکلت توجه داشته باشند و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و قفل زنجیر مجهز کنند.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات