دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

در دومین جلسه کارگروه گلزار شهدای استان البرز مطرح شد

گلزارهای شهدا به قطب‌ فرهنگی شهر تبدیل شود

​​​​​​​مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اظهار داشت: طبق سیاست‌های کلی نظام و تاکیدات مقام معظم رهبری مقاوم‌سازی و ساماندهی همه گلزارهای شهدا به‌عنوان میراث فرهنگی هشت سال دفاع مقدس باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  دومین جلسه کارگروه گلزار شهدای استان البرز با حضور «علی درویش‌پور» معاون عمرانی استانداری البرز، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان البرز و اعضای کارگروه در استانداری البرز برگزار شد.

رستمیان در این جلسه با گرامی‌داشت هفته دولت گفت: همه ما مدیون رشادت و پایمردی شهدا هستیم و هرچه در این راستا گام برداشته شود، باز هم کم است.

وی در ادامه با بیان اینکه گلزارهای شهدا باید به قطب‌های فرهنگی شهر تبدیل شوند تصریح کر: تعامل و مشارکت سازنده دستگاه‌ها درسامان دهی گلزار شهدا یک تکلیف است، امیدواریم خداوند در این فرصتی که به عنوان مسئول و خادم مردم به ویژه شهدا و ایثارگران به ما داده است بتوانیم سربلند باشیم و شهدا نیز از ما راضی باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: طبق سیاست‌های کلی نظام و تاکیدات مقام معظم رهبری مقاوم‌سازی و ساماندهی همه گلزارهای شهدا به‌عنوان میراث فرهنگی هشت سال دفاع مقدس باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات