شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز:

نبود تابلوهای تبلیغاتی برای معرفی مناطق گردشگری البرز، یک معضل بزرگ است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: نبود تابلوهای تبلیغات محیطی برای معرفی روستاهای هدف گردشگری یک معضل بزرگ است.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج، فخرالدین صابری در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان البرز گفت: یکی از مهمترین وظایف اداره کل میراث فرهنگی استان البرز نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری استان است، که این نظارت ها به ۲ شیوه نظارت تخصصی و نظارت تلفیقی توسط سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و سایر دستگاههای ذیربط نظارتی، اعمال می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: بایستی به شکایات و نظرات گردشگران در راستای تسهیل در دریافت خدمات توجه ویژه شود.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در بخش دیگری از سخنانش گفت: حمایت از واحد ها، تاسیسات و موسسات گردشگری که به بهترین شکل مشغول ارائه خدمات به گردشگران هستند و تشویق آن ها نیز بایستی در کنار تنبیه و توبیخ مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی ۹۸ حدود ۲۸۹۱۸ نفر و در ۳ ماهه نخست سال ۹۸ حدود ۱۳۵۰۳ نفر در البرز اقامت داشته اند. از سال ۹۰ تا سال جاری ۲۳۰۹۰ نفر و تنها در سال ۹۷ بیش از ۴هزار نفر توریست خارجی در استان البرز اقامت داشته اند.

صابری در پایان سخنانش با اشاره به نبود تابلوهای تبلیغاتی در سطح استان گفت: نبود تابلوهای تبلیغات محیطی برای معرفی روستاهای هدف گردشگری و همچنین مناطق نمونه گردشگری یک معضل بزرگ است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات