پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

با هدف رفاه بیشتر شهروندان اعلام شد؛

همکاری شرکت عمران شهرجدید هشتگرد با سرمایه‌گذاران

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اعلام کرد: رفاه شهروندان اولویت اصلی پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهر جدید هشتگرد است.

به گزارش رمزگشانیوز نشست با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرجدید هشتگرد با حضور اعضای هیئت مدیره و امام جمعه شهر جدید هشتگرد برگزار شد.

«مسعود حق لطفی» ضمن اشاره به پتانسیل‌های قابل توجه این شهر در حوزه سرمایه‌گذاری گفت: می‌توان با حضور سرمایه‌گذاران از پتانسیل‌ها به بهترین شکل بهره‌مند شد و فرصت‌های اقتصادی خوبی ایجاد کرد.

وی افزود: در این راستا باید برای رشد و توسعه شهر، زمینه اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه گذاری فراهم شود.

حق لطفی با تاکید بر لزوم حمایت از مشارکت بخش خصوصی اظهار داشت: هر چه حضور و مشارکت بخش خصوصی بیشتر باشد، می‌توان پروژه‌های بیشتری در سطح شهر اجرا کرد.

وی این امر را  فرصت خوبی برای ایجاد شرایط اقتصادی مناسب، توسعه سرانه‌های خدماتی و فرهنگی اعلام کرد.

حق لطفی ضمن اعلام آمادگی مجموعه شرکت عمران شهرجدید هشتگرد برای همکاری با سرمایه گذاران در حوزه‌های مختلف و دعوت از سرمایه‌گذاران جهت مشارکت در اجرای پروژه‌ها گفت: امیدواریم بتوانیم در حداقل زمان، نیازهای شهروندان را مرتفع و در جهت رفاه و آسایش آنها حرکت کنیم.

امام جمعه شهر جدید هشتگرد نیز سرمایه گذاری در بخش درمانی را از ضرورت‌ها بیان کرد و ابراز امیدواری کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی متنوع در سطح شهر، تامین رفاه و آسایش عمومی شهروندان محقق خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین «مجید صفدری» بر تسریع در روند پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: توجه هر چه بیشتر به کیفیت زندگی شهروندان و ارائه خدمات مطلوب در زمینه‌های رفاهی، باید هر چه گسترده‌تر مورد اهتمام قرار گیرد.

وی افزود: باید بستر مناسب برای شهرسازی مشارکتی فراهم شود چرا که اجرای سریعتر برخی از این طرح‌ها سهم به سزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان شهرجدید هشتگرد داشته و اشتغالزایی و رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت و حضور سرمایه‌گذاران در تامین هزینه‌ها گامی مثبت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/   
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات