سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوش شهردار گرمدره

سهم حق آبه گرمدره از خط انتقال آب بیلقان محقق شد

شهردار گرمدره اعلام کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته توانستیم از خط انتقال آب بیلقان  ۵۰ لیتر در ثانیه آب برای گرمدره اختصاص دهیم که افزایش این مقدار آب با کیفیت به آب شرب شهر جواب‌گوی ۲۰۰ هزار نفر جمعیت خواهد بود.  بود.

به گزارش رمزگشانیوز؛  با پیگیری مستمر شهردار گرمدره و رایزنی‌های انجام شده با شرکت آب منطقه‌ای استان البرز قرار بر آن‌شد که تا چندی دیگر سه حلقه چاه با کیفیت بر مدار آب شرب گرمدره افزوده شود.

« عباس دادخواه» گفت: خوشبختانه توافقات لازم در زمینه تزریق سه حلقه چاه با کیفیت بر مدار آب گرمدره نهایی شد و چندی دیگر با جانمایی برای این سه حلقه چاه این امر میسر خواهد شد و مردم شریف گرمدره از آب شرب با کیفیت‌تری برخوردار خواهند شد‌.

دکتر دادخواه ضمن مهم دانستن کیفیت آب شرب این شهر بیان کرد: کیفیت بخشی آب شرب گرمدره همواره دغدغه جدی ما بوده و از اهمیت بسیار بالایی برایمان برخوردار  است که در این خصوص از هیچ تلاشی هرگز  فروگذاری نخواهیم کرد.

 وی اعلام کرد: با رایزنی‌ها و تلاش‌های بسیاری که صورت گرفت طی چند روز اخیر توانستیم از خط انتقال آب بیلقان  ۵۰ لیتر در ثانیه آب برای گرمدره اختصاص دهیم که با افزوده شدن این مقدار آب با کیفیت در شرایط مطلوبی در این زمینه قرار خواهیم‌ گرفت و با افزوده شدن این مقدار آب به آب شرب شهر جواب گوی تا ۲۰۰ هزار نفر جمعیت خواهد بود.

دادخواه ضمن قدردانی از زحمات و حمایت مدیران استان تصریح کرد: همه تلاش‌های مسئولان و مدیران شهری بر این است تا بتوانیم به صورت منسجم در جهت رفع مشکلات مردم‌گرمدره تلاش و برنامه‌ریزی‌های خوبی داشته باشیم تا بتوانیم با کیفیت بخشیدن به خدمات در خور و شایسته شهروندان اقدام کنیم .

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات