جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در نشست با رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر کرج انجام شد

بررسی پروژه مناسب‌سازی و پیاده‌رو سازی خیابان شهید بهشتی

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: بدون شک بخش عمده مشکلات پیش روی پروژه پیاده‌رو سازی خیابان شهید بهشتی با همکاری سایر بخش‌های شهرداری در معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه، قابل حل است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، «محمدرضا احمدی‌نژاد» در نشست با «احد رسولی» - رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر، پیرامون بررسی مشکلات پروژه مناسب‌سازی پیاده‌روهای خیابان شهید بهشتی، ضمن تاکید بر لزوم هم‌افزایی و پرهیز از اقدامات جزیره‌ای در مجموعه مدیریت شهری کرج، اظهار کرد: به طور قطع همکاری بین دستگاهی در تمامی سطوح موجب کاهش هزینه‌ها، استفاده درست از منابع و تبدیل آن به دانش در راستای انجام خدمات می‌شود.

وی با اشاره به بازدید اخیر رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر کرج از پروژه مناسب‌سازی و پیاده‌رو سازی خیابان شهید بهشتی همچنین بررسی موانع و مشکلات پیش روی این طرح، افزود: این پروژه با هدف ایجاد دسترسی برابر برای تمامی آحاد جامعه از جمله افراد کم‌توان جسمی و حرکتی در حال اجرا است و اتمام این طرح منوط به همکاری بیش از پیش سایر دستگاهها است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه درصدد ایجاد زیر ساخت‌های لازم در این معبر برای تردد بهتر شهروندان هستیم، تصریح کرد: در راستای اجرای این پروژه بر اساس ضوابط و استانداردهای به روز حرکت کرده‌ایم.

این مسئول گفت: بدون شک بخش عمده مشکلات پیش روی پروژه پیاده‌رو سازی خیابان شهید بهشتی با همکاری سایر بخش‌های شهرداری در معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه، قابل حل است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات