دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 قدردانی کارگران خدمات شهری از شهردار محمدشهر

جمعی از کارگران خدمات شهری شهرداری محمدشهر به نمایندگی از سایر کارگران با حضور در دفتر شهردار در خصوص پرداخت به موقع و منظم حقوق خود با اهداء لوح سپاس از مدیریت شهرى محمدشهر قدردانی کردند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در این دیدار شهردار محمدشهر نیز ضمن قدردانی از زحمات ارزنده این عزیزان علی الخصوص در این ایام که کشور درگیر نبرد با کرونا است،کارگران خدمات شهری را سربازان خط مقدم در مقابله با این ویروس منحوس دانسته و افزود: شما عزیزان شبی نیست که شهر را نظافت نکنید تا صبح که مردم بیدار می‌شوند شهر را پاکیزه و شاداب ببینند.

«سعید صفری» در ادامه با بیان این مطلب که یکی از دغدغه‌های این دوره از شورای اسلامی شهر در نخستین روزهاى آغاز فعالیت رسیدگی به وضعیت پرداخت به موقع و منصفانه حقوق شما عزیزان بود، گفت: در سال‌هاى گذشته پیمانکار چندین ماه حقوق شما عزیزان را پرداخت نمی‌کرد و هنوز در میان شما کسانی هستند که از پیمانکار قبلی بعد از گذشت چند سال از بابت حقوق طلبکار هستند.

شهردار محمدشهر با اشاره به اینکه کارگران وقتی به درستی تکریم می‌شوند که از حقوق آنها نه در شعار بلکه در عمل صیانت کرد، افزود: در این دوره از مدیریت شهری شما عزیزان دیگر مشکلات گذشته را نداشته و با توجه به شرایط اقتصادی کشور تمامی حقوق و مزایای خود را به طور کامل و به موقع دریافت می‌نمایید.

در پایان این دیدار که «حامد نادری» معاون خدمات شهری محمدشهر نیز حضور داشت،کارگران با اهداء لوح سپاس و تندیس به نمایندگی از 173 همکار خود در حوزه خدمات شهری از شهردار محمدشهر قدردانی به عمل آوردند.


انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات