یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیمان اعضای شورای مشورتی جوانان فردیس با پدر معنوی این شهرستان

اولین سفیر افتخاری شورای مشورتی جوانان فردیس معرفی شد

حجت الاسلام والمسلمین «علی اکبر ایمانی»، امام جمعه شهرستان فردیس، با اعلام حمایت از شورای مشورتی جوانان فردیس، ضرورت حضور این شورا را لازم دانسته و تاکید کرد: از رسالت‌های مهم این شورا، سرمایه‌گذاری و حمایت از افراد دلسوز و مردمی باشد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از روابط عمومی شورای مشورتی جوانان فردیس، اعضای این شورا در مسیر پیمان‌های فرهنگی و انقلابی، با حجت الاسلام والمسلمین دکتر «علی اکبر ایمانی»، امام جمعه شهرستان فردیس، دیدار کردند.

 در این دیدار که به میزبانی حجت الاسلام والمسلمین ایمانی برگزار شد، وی با اعلام حمایت از شورای مشورتی جوانان فردیس، ضرورت حضور این شورا را لازم دانسته و تاکید کرد:  از رسالت‌های مهم این شورا، سرمایه‌گذاری و حمایت از افراد دلسوز و مردمی باشد.

 وی در ادامه گفت: جوانان مهم‌ترین سرمایه هر کشوری به عنوان منابع انسانی هستند و باید برای داشتن جامعه جوان و بهره‌وری از نیروی جوان بستر حمایت از آنان فراهم شود و این حمایت باید از شعار به اقداماتی سازنده و کارامد از طرف مسئولین مربوطه تبدیل شود.

در طی این نشست «مرتضی عظیمی» به عنوان دبیر شورای مشورتی جوانان فردیس ضمن تشکر از «حجت‌الاسلام ایمانی» برای میزبانی از نمایندگان جوانان این شهرستان، گزارشی از تمامی کارکردهای این شورا را ارائه و اعلام کرد: از زمان دفاع مقدس تا به امروز در جهادهای مدافعین حرم و مدافعین سلامت این جوانان بودند که همیشه پای کار آمده‌اند و در مخاطره‌آمیز ترین میدان‌های زمانه حضور داشتند و از این رو بایستی نسل جوان را نسل سازنده خطاب کرد؛ اما متاسفانه در برخی از امور، این نسل با شعار زدگی‌ها و وعده‌های پوچ و تو خالی مواجه شده و از این رو به افسردگی گرویده و لازم است فعالیت‌های جهادی و عملیاتی  در راستای حمایت از آنان انجام شود.

وی در ادامه خواستار همکاری امام جمعه فردیس با شورای مشورتی جوانان شد و پدر معنوی شهرستان فردیس را سفیر افتخاری شورای مشورتی جوانان نامید و رهنمودهای وی را برکت و روشنایی برای شورا دانست.

لازم به توضیح است که حجت‌الاسلام ایمانی ضمن حمایت از شورای مشورتی جوانان این شهرستان، خود را  تریبون نمایندگان جوانان خواند و همچنین دفتر جلسات ساختمان ستاد نماز جمعه را به طور موقت برای برگزاری برخی جلسات، به این شورا اعطا کرد.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات