پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

علی حدادی مطرح کرد

ترمیم خلأهای قانونی با اصلاح قانون شوراهای اسلامی

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در آئین تودیع و معارفه شهرداران شهر هشتگرد از اصلاح قانون شوراهای اسلامی خبر داد و گفت : تا قبل از انتخابات شوراها این طرح به صحن مجلس ارسال می‌شود تا خلأهای قانونی ترمیم و شاهد خدمات بهتر شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها باشیم.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «علی حدادی» در آئین تودیع و معارفه شهرداران شهر هشتگرد مطالبه‌گری را از محوری‌ترین اصول خود در مسئولیت نمایندگی مردم در مجلس بیان کرد و گفت: من ارتباطات خود را با وزرا و مسئولین برای حل مشکلات و مطالبه‌گری در هریک از قوا در برنامه خود قرار داده و آن را باقوت پیگری می‌کنم.

وی یکی از حلقه‌های مفقوده کشور را آمایش سرزمین مطرح کرد و افزود: قرار شد سند چشم‌انداز آمایش سرزمینی که در همه موارد مانع از عملکرد سلیقه‌ای مسئولین خواهد شد، در الویت قرار بگیرد و این می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها بسیار مهم باشد.

وی از عدالت اجتماعی هم صحبت کرد و گفت: محور عدالت می‌تواند در این بخش فعال شود و در بحث منابع درآمدی فروش از سد طالقان باید در منطقه هزینه شود و این عدالت نیست درآمد ارزش افزوده به تهران برسد.

علی حدادی افزود: جهش تولید نقشه راهی است که با بیان و صحبت عملی نمی‌شود و باید حرکت کرد تا جهش تولید را مردم در سفره‌هایشان ببینند.

وی افزود :صنایع تبدیلی در سه شهرستان باید فعال بشوند و آنچه حق مردم است به آنها تعلق گیرد.

حدادی گفت: در نشستی با معاون وزیر پیگیر مطالبات به حق مردم در حوزه‌های مختلف هستم.

نماینده مردم ساوجبلاغ شورای اسلامی شهر را  دعوت به انسجام و وحدت کرد تا این همدلی در باقی مانده عمر شوراهای اسلامی منشا خیر و برکات برای ساکنان باشد.

وی از اصلاح قانون شوراهای اسلامی نیز خبر داد و گفت : تا قبل از انتخابات شوراها این طرح به صحن مجلس ارسال می‌شود تا خلأهای قانونی ترمیم و شاهد خدمات بهتر شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها باشیم.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات