شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس پلیس راه البرز خبر داد:

72 ساعت توقیف خودرو در تخلفات حادثه‌ساز جاده‌ای

رئیس پلیس راه البرز از توقیف 72 ساعته خودروهایی که دو تخلف همزمان در جرایم حادثه ساز داشته باشند، خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز؛ سرهنگ رضا گودرزی در مراسم راه اندازی گشت خودروهای نامحسوس گفت: باتوجه به اینکه سفرهای تابستانی شروع شده و تردد خودروها در این ایام خصوصا در جاده چالوس بسیار پُر حجم است، این اتفاق می طلبد که کنترل بیشتری نسبت به ایام دیگر سال داشته باشیم. طرح گشت کنترل نامحسوس باعث می شود که تلفات حادثه ساز که بیشتر منجر به تصادفات فوتی می شود را کنترل کنیم.

وی در خصوص جرایم تخلفات حادثه ساز گفت: دو تخلف همزمان 72 ساعت خودرو داخل پارکینگ می ماند و مبالغ جرایم تخلفات حادثه ساز نسبت به بقیه تخلفات بالاتر است و این باعث می شود درصدی، بحث بازدارنگی رانندگانی که متخلف هستند را دربرداشته باشد.

رئیس پلیس راه البرز ادامه داد: جاده چالوس به واسطه ی اینکه مرکز گردشگری ایران است، باید تهمیدات ویژه ای برای کنترل تخلفات رانندگی در نظر گرفته شود. موتورسوارهایی پیش بینی شده که در زمان پیکِ ترافیک بتوانند در حوزه کنترل نامحسوس فعالیت داشته باشند.

گودرزی در خصوص افزایش تصادفات در جاده چالوس و مشکلات آسفالت این جاده گفت: آسفالت جاده تخصص ما نیست، دادستان محترم، کارشناس در حوزه تصادفات و هم مهندسانی که تخصص شان تست خاک است را برای پیگیری این موضوع مشخص کرده اند. نتیجه ی این تحقیقات به شخص دادستان اعلام و دستور نهایی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات