دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرش قرمز شهردار گرمدره برای سرمایه‌گذاران

شهرداری گرمدره برای تحقق اهداف توسعه این شهرستان حمایت‌های لازم را از سرمایه‌گذاران خواهد داشت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «عباس دادخواه» با بیان اینکه شناخت ظرفیت‌ها، امکانات، مواهب طبیعی و استعدادهای انسانی نخستین گام توسعه هر شهر است، اظهارداشت: در مرحله بعد مدیران شهری باید با برنامه‌ریزی صحیح شیوه به کار بردن این ظرفیت‌ها در راستای رفع نیاز شهروندان تعیین و در واپسین اقدام، بر اجرای درست برنامه‌ها نظارت کنند.

شهردار گرمدره با اشاره به پروژه‌ها و برنامه‌های این شهرداری در سطوح مختلف گفت: خوشبختانه پروژه‌های شهرداری با روند قابل قبولی در حال انجام است و تلاش شهرداری و مجموعه مدیریت شهری بر این‌ است تا بتوانیم با کیفیت مناسبی این پروژه‌ها را تکمیل و ادامه دهیم.

این مسئول تصریح کرد: برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی نیز در دست تدوین و برنامه‌ریزی است تا توانیم همسو با دیگر پروژه‌های شهرداری پروژه‌های دیگر ی در جهت تکریم و رفاه حال شهروندان تعریف و عملیاتی کنیم.

وی تصریح کرد: بخش گردشگری در گرمدره و آینده آن از جمله مباحثی است که شهرداری و شورای تاکید فراوانی بر آن دارند و از ورود سرمایه گذاران در این بخش حمایت خواهیم کرد.

دادخواه افزود: شهر گرمدره خوشبختانه دارای جایگاه ویژه و پتانسیل‌های خوبی در بخش گردشگری است که می‌توان با برنامه‌ریزی و ایجاد افقی جامع در این بخش روزهای طلایی برای بخش گردشگری شهرگرمدره رقم زد.

این‌مسوول ایجاد اشتغال و اقتصاد در بخش گردشگری را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: شهرداری گرمدره راه‌های ورود برای انجام پروژه‌های جدید یا اتمام پروژه‌های نیمه‌ تمام را با همکاری سرمایه‌گذاران در دستور کار قرار داده است.

وی به افزایش سرانه فضای سبز شهر گرمدره اشاره کرد و یادآور شد: فصلی دیگر در جهت خدمت‌گذاری به مردم شریف گرمدره رقم خورده و سرانه فضای سبز شهر گرمدره رو به افزایش است.

دادخواه بیان کرد: پروژه‌های عمرانی خوبی در سطح گرمدره در حال انجام است و توجه به زیبایی‌های بصری از جمله فضای سبز از جمله اموری است که به صورت متناوب در سطح شهر در حال انجام است.

وی توجه به فضای سبز منطقه را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: خوشبختانه فضای سبز اقدامات خوبی را در حال پیگیری و انجام‌است که شهروندان خود شاهد دستاوردهای آن هستند.

وی تصریح کرد: پروژه‌های خوبی در بالادست گرمدره در این بخش برنامه‌ریزی شده است که علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز در منطقه سبب رفاه بیشتر شهروندان خواهد شد و بی شک در آتیه شهر گرمدره در بخش‌های ورزشی و گردشگری تاثیرگذار خواهد بود.

شهردار گرمدره با بیان اینکه که رونق فضای سبز شهر در گرو مشارکت همگانی است گفت: شهرداری با توجه به نقش تاثیر گذار فضای سبز بر سالم سازی هوا و نشاط عمومی شهروندان، با همه توان در حال فعالیت در این بخش است.

دادخواه افزود: نگهداری از بوستان‌ها و فضاهای سبز احداث شده نیازمند فرهنگ سازی و تعامل شهروندان با مدیریت شهری است که خوشبختانه این امر همواره از سوی شهروندان گرمدره مورد توجه بوده است.

وی تاکید کرد: امیدوارم با تعامل و همکاری همه‌جانبه پرسنل و مشارکت شهروندان در ساخت و حفظ و نگهداری پارک‌ها و فضاهای سبز شهری اقدامات موثرتری انجام شود و بتوانیم پروژه‌ها و برنامه‌های موثرتری را در جهت خدمت به شهروندان ارائه دهیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات