سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

همت بلند البرز در پیچ و خم تکمیل راه‌های ملی

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: به مردم البرز تعهد و امید دادیم که یک باند از منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال تا پایان کار دولت زیر بار ترافیک برود و برای تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «عزیزاله شهبازی» در جلسه بررسی روند تکمیل ابر پروژه‌های راه سازی در البرز که روز سه شنبه با حضور «خیرالله خادمی» مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: تکمیل این پروژه‌ها دغدغه‌ و مطالبه جدی مردم است.

استاندار البرز  گفت: به مردم تعهد و امید دادیم که یک باند از منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال تا پایان کار دولت زیر بار ترافیک برود و برای تحقق این منظور نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: به طور قطع بازدیدهای مستمر از پروژه برنامه‌ریزی می‌شود تا از نزدیک روند امور رصد شود و مشکلات را برطرف کنیم.

استاندار البرز اضافه کرد: پروژه‌های راه سازی حیاتی کشور از استان البرز به ۱۴ استان کشور منتهی می‌شوند که تمامی آنها به سرعت در حال تکمیل هستند.

وی گفت: در این شرایط سخت اقتصادی، دولت به تعهدات خود عمل کرده و بلافاصله اعتبارات مصوب را تخصیص داده  و بنیاد مستضعفان نیز در این راستا قول‌های خود را عملیاتی کرده است.

شهبازی خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا برای تکمیل پروژه آزادراه چرمشهر-آبیک به جد پای کار است و بازدیدهای مستمر نیز از روند امور صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات